Niclas Lucenius

Pikkuseurat eivät kiinnostu? Onko tieto? Vähän enemmän epäilen Luceniuksen omia haluja lähteä vaikka Mikkeliin pelaileen palkalla, jonka Jukurit pystyy tarjoamaan.

Edit. Tarkennetaan vielä, että millä tuo kiinnostus näkyy, jos ei siirto toteudu? Huhuina?

En muista olenko tästä ennen täällä maininnut, mutta Lucella on tietty
“maine” ja tämä on myös Liiga-organisaatioilla tiedossa. Juttelin jokuaika
sitten kyseisestä pelaajasta erään joukkueen työntekijän kanssa ja hänkin
totesi, että tämä “maine” on se syy, miksi ei Liigassa pelaa.
Mestisjoukkueidenhan on periaatteessa pakko ottaa tuollainen pelimies,
koska fyrkkaa ei ole ja joukkueet ovat melko puoliammattilais seuroja.

Ei ole tieto ja voi taustalla tosiaan olla herran itsensäkin päätökset. Tiedän vain että ei ole try-outilla Liigassa näkynyt vaikka kaikki edellytykset siihen pitäisi olla.

Kyllä kyllä.
Edellytykset on, mutta onko haluja?

Menkää nyt joku kysymään suoraan Lucelta miten asia on, niin loppuu arpominen.:laughing:

En kaipaa Tapparaan, mutta noin muuten kaiheaa tuhlausta Suomen kokoisessa maassa, että tällaisia oletettuja ”luonneongelmia” ei saada korjattua/suitsittua paremmin.

Esim. Neuvostoliitossa sentään vissiin osattiin ihmislähtöinen valmentaminen, koska ei siellä vaan tainnut tällaisia ongelmia olla?

Voishan Tappara tehä Luceniuksen kanssa ns. neuvostoliittosopimuksen, eli jos ei reenaaminen maistu, niin vuodeks gulagille ja katotaan maistusko sen jälkeen.

Ei onnistu, eihän Tapparan Gulag eli LeKin bussi ole Lucelle mikään pelote.

Mystinen mies. Paljon huhuttu luonneongelmista, mutta toisaalta viime kauden veti TuTossa “C” rinnassa. Oli hyvä kausi. Pakko sitä on hyvässä kunnossa olla, kun peli kulkee tälläkin kaudella. Ei Mestiksen taso niin hiono todellakaan ole, että puolikuntosena tehoilu onistuisi.

Eikö se olekkaan naapuri seura (Ipa) tai Pelaajalla punainen paita Tapparan treeneissä – mitä tarkoittaa?
Itse en myöskään haavaile tai kaipaile Luceniusta,vaikka mestiksessä on hyvin tehoillut.

Ja siinä ohessa potkas toista pelaajaa luistimella ja paini tuomarin jäähän.

Tulee olemaan vielä kova luu wrestling-henkisessä jääkiekko 3.0:ssa!

Mutta siis juu, on erikoinen ja jännä tapaus. Olisi vielä varmaan liigassakin pelivuosia jäljellä, jos saisi paketin kasaan, ittensä kuntoon ja sopivan roolin jossain.

Mä oon Lucen tuntenut ensimmäisestä Tapparan reissusta saakka. En nyt kovin hyvin, mutta sen verran että jutulle pysähtyy jos nähdään.
Nyt syksyllä kun oon viimeks jutellu, niin tuntu olevan pikku hiljaa aikuistunut(vaikka ihan nassikka vielä onkin). Ja voisin ottaa Tapparaan jos valta olis mulla.
Sen verran tiedän ettei miehen suunnitelmiin kuulu pelata koko kautta mestistä.

Nyt on tullut jo trophyäkin Lucelle

(Tomi ) #195

Sais ottaa Jukka kokeiluun taas ja katsoa miten lähtee menemään, luulis Lucenkin ymmärtävän että nyt rupeaa olemaan sitten se viimeinen kerta kun pääsee liigaa pelaamaan.

Nyt matka sitten jatkuu LeKistä…jonnekin. Tämä uutinen ei kerro muuta kuin, että LeKi jää taakse.

Mutta jos haluatte lukea, niin tässä:

Huhu: Niclas Lucenius HPK:hon/HIFK:iin 2018-19?
(Toni) #197

Jotenkin haluisin nähdä Lucen meillä, mutta ei liene sitä mitä lääkäri määrää :smiley:

(#LevtchiFever) #198

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Huhu: Niclas Lucenius HPK:on/HIFK:in 2018-19?

Huhu: Niclas Lucenius HPK:hon/HIFK:iin 2018-19?
(#LevtchiFever) #199

4 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Huhu: Niclas Lucenius HPK:on/HIFK:in 2018-19?

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Huhu: Niclas Lucenius HPK:hon/HIFK:iin 2018-19?

Siellä on Luce saanu syöttöpinnan ekassa pelissä Kerhossa.