Niclas Lucenius

Takana loistava tulevaisuus. Oli jopa KHL:aa, oli kultakypärää, oli kaikkee. Nyt kulkee Mestiksessä, hyvä niin.

(Tomi ) #82

Sais soittaa tänäkin vuonna :+1:
Tosin kävihän se lekissä viime vuonna, jos Rautakorven toimesta olis puhelin soinu niin se olis luultavasti soinu viime vuonna.
Tuskin tulee soittoa enään Tampereelta, ainakaan Rautakorvelta.
Harmi jos niin on, haluaisi vielä nähdä Luceniuksen Tapparassa.

En missään nimessä haluaisi nähdä enää Tapparassa, ellei ole vaatimustason mukaisessa kunnossa. Jos on kunnossa, niin miksei.

Mä en haluaisi siltikään vaikka olisi kunnossa.

No eihän Lucea tänne otettaisi jos ei olisi asianmukaisessa kondiksessa. Ei jääkiekko ole mitään hyväntekeväisyyttä…

Lähinnä vastineena sille, kun moni tuntuu hänet haluavan nähdä vaikka suoraan kapakasta tuotaisiin. Kun nämä nykyiset hyökkääjät ovat Rautakorven robotteja.

Luceniuksesta haaveilu voitaneen lopettaa tältä erää. :slight_smile:

Helpotus, ettei nyt vaan tänne olisi tullut. Huh!

Eiköhän Lucen tuolta saa…Tutolle aina raha kelvannut

Luce joutuu maksaan Mikille jos haluaa meille. :grinning:

No joo,toi olli heitto.

Kyllähän miehen mielellään näkis liigassa vielä

Kyllä sen joulutaulla joku poimii jos siihen asti jatkaa mestiksen tehokkaimpana pelaajana…

Nyt on muuten Luce virallisesti Mestiksen pistepörssin kärjessä. Pelannut vielä muita kärkinimiä vähemmän otteluita.

Edit: Tukkajukka tais jo modata Nokialaisensa pikavalintoihin Lucen tänään mainostauolla…

Oliko se Luce, joka Turussa ihmeteli miten joulutauolla on voinut tulla kuusi kiloa lisää painoa, kun söi vain viiden kilon kinkun?

Luce on painanut mestiksessä 23 peliä, pisteet 8+25= 33 +5… on kyllä kieltämättä
mielenkiintoinen tilanne, jos ei ole kyseltykkään mihinkään. Vaan liekö, että
Luce tykkää olla TuTo:ssa niin kovasti :wink:

Lucky Luce kunnostautunut suunsoitossa tuomareille: kahden ottelun pelikielto.

No nyt Luce upotti LeKin, jokohan Rautakorpi huomaa…

Mä veikkaan, että pelaisi jo Liigassa, jos A. haluaisi pelata tai B. sen haluttaisiin pelaavan Liigassa. Onhan sillä komeesti Mestis kulkenut.

(aka Henkke) #98

Tässä alkanu väkisin ihmetteleen, ettei kukaan nappaa Lucea Tutosta. Vaikuttaa olevan hyvässä tikissä ja pisteitä napsuu tasaisesti.

Onko niin hankalan pelaajan maineessa vai eikö tosiaan vain halua Liigaan? Mun mielestä Luce ansaitsis vielä mahdollisuuden ja toivon, että saa sen vielä tällä kaudella.

(Linden#16) #99

Olisko niin, että Luce on ottanut projektin pistää ittensä fyysisesti kuntoon ja itseluottamuksen myös.
Sitten kattoo kauden jälkeen vaihtoehdot?

(aka Henkke) #100

Tämäkin on tietysti vaihtoehto. Eikä välttämättä Lucen kannalta ollenkaan huono sellainen. Olis hieno nähdä kun Luce palais syksyllä Liigaan jäätävän reenikesän jälkeen ja näyttäis ne kuuluisat närhen värkit epäilijöille.

Mulla on sellainen käsitys, että jos olisi vähän säntillisempi kaveri treenaamaan ja eläis muutenkin urheilullisempaa elämää, niin pelais vähintään KooHooÄllässä.