Niklas Bäckström

Kahteen edelliseen peliin yhteensä 39 torjuntaa ja yksi päästetty. Ei huono.

8 tykkäystä

Oishan tämän kaverin voinu kaivaa aikaisemminkin “reservistä” ykköseksi :wink: Nyt muuten prosentitkin siellä voittavalle molarille vaaditussa 92 ja hitusen päälle. Perkule vaan, kun tuo alkukauden paska Kookoo peli koko joukkueelta huonontaa tilastoja jonkin verran.

2 tykkäystä

Joo, mutta kun ei tullut yhtään vaikeeta laukausta tai sivuttaisliikettä.

EDIT: KalPa ei myöskään ole mikään häävi joukkue.

5 tykkäystä

En kerinnyt näkemään kuin kolmannen erän, mutta pappa is best !

4 tykkäystä

Hyvää tekemistä, ykköskiekot tarttuu hyvin. Maskin takana pelaaminen hyvää ja löytää kiekot.

E. Ja kuten otteluseurantaan kirjoitin, niin todella vähän sai KalPa luotua poikkisyöttöjen kautta laukauksia.

4 tykkäystä

Mä oon vähän erimieltä. Siis ei nikke huonosti pelannut. Mutta ei sillain kauheesti testattu. Kiekkoja kyllä tippui eteen useamman kerran, mutta puolustus pelasi melko hyvin. Toki myös Nikke itse löysi näitä ja piti jäät peitossa.
Mutta ei mulle tästä mikään sellainen todella varman ja huipun oloinen kuva välittynyt.

13 tykkäystä

Ei tuo Bäckströmin sivuttaisliike pahalta näyttänyt. Esim. syksyn KooKoo-otteluun verrattuna ihan hyvin ehti mukaan.

Aivan sama vaikka ois kuinka kankea mutta Niken tehtävä on olla kiekon tiellä ja siinä on onnistunu yli mun odotusten

11 tykkäystä

Omaan harjaantumattomaan silmään isoin ero tällä kaudella pelanneiden maalivahtien välillä on se, että toinen pysyy huomattavasti toista paremmin kärryillä kiekon sijainnista.

Ja kun toinen tuntuu ylipelaavan ja toinen alipelaavan, niin keskimäärinhän maalivahtiasiat on ihan hyvin?

18 tykkäystä

Pääsi hyvin Heikkisen ihon alle kolmannessa erässä.

1 tykkäys

Ei välittynyt minullekaan. Ei ihan oikeasti mitään huippuvarman näköistä peliä. Yksi perustavanlaatuinen ero Heljankoon vain tuntuu olevan: kiekko ei mene maaliin.

En tiedä maalivahtipelistä paljoakaan, mutta mielestäni tuo on tärkeä ellei tärkein asia ko. pelipaikalla.

6 tykkäystä

Ainakin Tappara puolustaa tiiviimmin kun vaari maalissa eikä pahoja vetopaikkoja paljoa syntynyt. Varmaan siinä mielessä Nikellä hyvä jatkaa niin joukkue puolustaa paremmin.

3 tykkäystä

Huomasko kukaan kun Nikke kävi kiitteleen pelin jälkeen faneja taputti Tappara logon päällä kättä. Toivottavasti ei ollu viimeinen peli täällä…

7 tykkäystä

Sama pisti silmään.

1 tykkäys

Minulle on aivan sama vaikka mokke pelaisi selkä kentälle päin yhdellä jalalla seisten, jos vaan torjuu kudit. Bäckström tuntuu torjuvan.

Se on kuitenkin selvää, että pleijareissa pannaan kova kovaa vastaan ja silloin vastus viimeistään yrittää hyödyntää maalivahtimme heikkoudet tosissaan.

2 tykkäystä

”Vaari” otti aika monta hyvää torjuntaa kolmannessa erässä. Noin 9 erää ja yksi päästetty maali.

3 tykkäystä

Mietin samaa. Aika hienovarainen ele oli, mutta osui silmään.

3 tykkäystä

Täähän tästä nyt vielä puuttuisi. Jäisi kyllä itselle erittäin paska maku suuhun, jos ulostetaan. Toki taustoja ei tiedä, mutta toivotaan ettei lähde.

4 tykkäystä

Minusta rauhallinen ja laadukas esitys. Ei siellä hirveästi pahoja paikkoja ollut, mutta jokunen kuitenkin.

Puolustus tuntuu aina rauhallisemmalta ja pelaa hyvin, kun Nikke maalissa.

3 tykkäystä