Niklas Puistola

EliteProspects.com pelaajakortti:

Puistola-jatkumoa. Vähän puskista seiskapakkina mukaan 27.12.2024 Jypiä vastaan. Omista junnuista nostettu.

13 tykkäystä

Kuulin että herran olisi pitänyt debytoida jo jälkimmäisessä SaiPa-ottelussa mutta valmennus oli lopulta evännyt tuon mahdollisuuden. Hienoa, että tänään saa näytönpaikan. Todella laadukasta, tehokasta ja hyvää peliä U20 ja on ehdottomasti Kotajärven kaltainen ellei parempikin lupaus.

5 tykkäystä

Vähän eri mieltä tästä. Puistolalla ei NHL-varausta, Kotajärvi melko varma varattava ensi kesän draftissa. Kotajärvi vakipakki maajoukkueissa, Puistola ei. Kotajärvi 3 vuotta nuorempana myös Tapparassa peluutuksessa jo edellä. Puistolasta voi tulla pätevä liigapakki, mutta töitä on paljon edessä.

12 tykkäystä

Ja olet tässä varmasti ihan jäljillä. Omaan silmään Kotajärven taso on hiukan laskenut verrattain vaikka viime kauteen mutta se ei noita faktoja toki himmennä. Ammennan oikeastaan näkemykseni tämän kauden Puistolan otteisiin ja olen itse vakuuttunut, että hänestä saadaan vielä kova nimi. Mutta toki kuten sanoit, niin töitä pitää vielä tehdä. Mutta olenkos väärässä vai onko tilanne se, että ensi kaudella ei Puistola U20 sarjaa pysty pelaamaan?

12 tykkäystä

Isä ja pojat Puistola esillä jutussa.

Tilaajille!

4 tykkäystä

Hyvinhän se debyytti meni. Luistelusta ja peliasennosta tuli muuan Tuukka Mäntylä mieleen :grinning:

14 tykkäystä

Miehekäs debyytti :+1: Oli pelimiehen elkeitä ja vaikutti vahvistukselta pakistossa

17 tykkäystä

Hieno debyytti. Ei ollut juurikaan vaikeuksissa oman pään väännöissä ja varsinkin pelin loppua kohden alkoi uskaltaa pelata kiekon kanssa kuten junnuissa. Aina hienoa nähdä nuoren kaverin uskaltavan pelata eikä ole vain selviytymässä vaihtoon.

52 tykkäystä

Mulla taas tuli jostain syystä mieleen nuori Kimmo Timonen

3 tykkäystä

Hyvin nuori mies pelasi eilen. Tänään voisi tehdä ekan liigamaalin!!

1 tykkäys

Viime pelit olen muiden kiireiden takia katsellut kursorisesti jälkilähetyksinä, mutta tämä kolmas Tapparan edustuspaidassa nähty Puistola vaikuttaa sellaiselta talentilta, jolla voisi olla menestyksekäs Tappara-polku edessään. Samanlaisia pelimiehen elkeitä mitä esim. K.Tanuksella oli jo ekoissa Liiga-peleissään. Pystyy kamppailemaan ja pysymään kiekossa miesten peleissä ja näkee kentän, koko ja liike pitänevät kuitenkin kotimaan sarjoissa pitkään. Ehdottomasti säväyttänein tämän kauden “uusista junnuista”.

13 tykkäystä

Täytyy kyllä kehua, että Niklas on aika taitava käsistään ja hyvä luistelemaan. Ihan positiivisesti tullut Liigaan mukaan. Vaikka nuorimies on aika kevyt ja pienikokoinen, niin ihan hyvin pysyy kiekossa ja jonkinlaista saippuamaista liukkautta on havaittavissa.

28 tykkäystä