Pahaa pelkään että Helenius päätyy bussikuskiksi. Toivottavasti ilmoittais että tämä oli tässä heti ottelun jälkeen-
On kyllä ollu aika nyrkkeilyhorroria tää matsi.
No iso ukko, hyvällä tyrmäys rekordilla ja nykyses kunnos ei vaaraa nouseville rekordin täyttäjille. Saahan siin kinkut leivän päälle.
Pitäs olla kunnossa ja urheilija, kun tuonne lähtee matsaamaan. Ei ole koskaan ollut oikein timmissä. löysää kehossa vaikka kuinka
Mitä luulette, vieläkö Robbe syöttää medialle mestaruushaaveita vai joko alkais realismin aika?
Toivottavasti pysyy hiljaa…
Se oli siinä. ugh
Jos siel olis taas lahjotut tuomarit?
Hah, luuliko muka joku, että Heleniuksesta olisi oikeasti vielä johonkin?
Robben ura on ollut laskusuunnassa ja matsit olleet tylsää kuraa jo pitkään - tai oikeastaan aina, kun minä olen matseja nähnyt. En voi edelleenkään ymmärtää, miten tuomittiin voittajaksi Chisora-matsissa. Maksettu voitto kai?
Sori vaan, mutta kannattanee lopettaa, että välttyy isommilta loukkaantumisilta ja päävammoilta.
Ja tästä illasta pyydettiin 30€… Hah.
Olipas robbe käsittämättömän paska. Siis, hohhoijaa sentään mikä esitys niiden kaikkien puheiden jälkeen.
Tuliko tyrmäys? Tekninen vai ihan oikea?
Pysy pystys, ei paljo muuta
Eiköhän se toi hinta ole Joshuan takia niinkin suuri, ei Robben.
Kesy matsi. Yllättävää, että Robbe jaksoi loppuun asti. Selkeä pistevoitto Whytelle.
Niin kai. Robbella sitä enempi markkinoitiin Viaplayssa, mitä minä mainoksia näin.
En edes tajunnut, että siellä on Joshua päämatsissa, ennen kuin tänään näin jonkin eri mainoksen / kuvan jossakin somessa.
Nii, Suomessa ne varmaan promoaa enemmän Robbella että saavat myytyä satunnaisille nyrkkeilyn seuraajille tota?
Hyvä tulos Robbelta, mutta tapa millä se tuli on kyllä pettymys.
Miten häviö on hyvä tulos?
Ei Whyte tosissaan edes hakenut tyrmäystä, läpsyttely riitti. Todella heikkotasoinen ottelu. Jospa Joshua näyttää mitä on nyrkkeily.
Totta kai. Mutta hinta on silti melkoinen, kun miettii, mitä 30€:lla saa koko kuun aikana Viaplaylta.
No, kai tuo jotakuta kiinnostaa sen verran, että tuon maksaa. Itse olisin voinut katsella, jos olisi kuulunut normipakettiin, mutta että 30€ ylimääräistä? Ei kiitos.