No kun ei tyrmätty, veikkaan. Mutta olisi tuossa ollut pakko melkein laittaa kaikki peliin viimeisissä erissä ja yrittää riskillä tyrmätyksi tulemisen uhallakin. No, ei vaan riittänyt ja taisi kunto loppua.
Olihan paska nyrkkeilymatsi. Robella ei mitään jakoa. Sauerlandin aikojen jälkeen ura on ollut syöksykierteessä ja todella toivon, että keksii nyt jotain muuta. Vaikee uskoa, että olis tulevaisuutta enää nyrkkeilijänä.
@Messi, ulkoisesta habituksesta sen verran, että jos katsoo esim Joshuaa, niin ymmärtää aika hyvin eron. Toinen on atleetti, toinen on jotain muuta. Harmi silti, koska Robbe oli todella lupaava aikoinaan…
Sama se on häviääkö tyrmäyksellä vai pisteillä, varsinkin Robben tilanteessa. Voihan se vähän vaikuttaa rankingissa kummin häviää, mutta ei sillä enää oo Robbelle mun mielestä mitään väliä. Nyt oli se näytön paikka mitä Robbe on vuosikaudet puhunut, ja jos nyt ei ollut mitään palaa top10-ukkoa vastaan niin ei sitä nyt kauheen onnistuneeks tulokseksi voi mun mielestä sanoa. @Paarma lle kanssa tämä.
Aktiivisuuden puute oli karmeaa katsottavaa. Kunto riitti pari ensimmäistä erää, sen jälkeen peruuttelua ja selviytymistä. Robbe ei hyökännyt kertaakaan koko matsissa…
Joo nimenomaan Heleniuksen tilanteessa olisi pitänyt olla aktiivisempi riskilläkin. Kaikki tai ei mitään. Mutta kunto tosiaan taisi loppua siinä neljännen erän kohdalla viimeistään. Eipä sille mitään voi kun ei vaan riitä.
Viaplayn lähetyksessä kerrottiin, että Robben käsi ilmeisesti mennyt paskaksi matsin aikana, kuten täälläkin taisi joku arvailla. Selittää aktiivisuuden puutteen ainakin osittain.
Noh, vahvistaa entisestään mielipidettäni siitä, että nyt on aika tehdä jotain muuta…
En osta käden hajoamista. En vaan osta. Nyrkkeilijällä kädet puhuu, Heleniuksella suu. Selityksiä jokaisen hävityn ottelun jälkeen. Ryhtyis runoilijaks.
Nii, ekana kannattais reenata ittensä siihen kuntoon että kunto kestää yli neljä erää. Mieluiten 12 erää jos on aikeissa otella 12 erän matsin. Ei voi olla että ammattinyrkkeilijällä loppuu kunto muutaman erän jälkeen, varsinkin kun on uran ehkä jopa tärkein matsi kyseessä
Minkä takia Helenius ei saisi harjoittaa ammattiaan niin kauan kuin itse haluaa? Älyttömiä kommentteja saanut lukea täältä ja Twitteristä, kuinka pitäis lopettaa ja tehdä jotain muuta. Eihän kenenkään ole kai pakko matseja katsoa.
Esim ihan sen takia ettei tee aivoille hyvää ottaa liikaa iskuja vastaan, varsinkaan sen jälkeen kun ei enää osaa. Kaikki kunnia Heleniukselle, sekuntiakaan en kestäisi hänen asemassaan. Toisaalta minulla on järkeä pysyä poissa kehästä. On aika taiston on aika levon. Kunniakas päätös uralle, siihen on hyvä lopettaa. Tämä oma mielipide.
Jokainen loukkaantuminen urheilussa on liikaa, mutta sehän on vain ja ainoastaan Heleniuksen asia. Kai hän sen parhaiten tietää, koska on aika lopettaa. Mikäli ura nyt päättyy, on se ihan ok ja melkoisen komea ura mielestäni suomalaiselle nyrkkeilijälle. Osista kommenteista saa vain sen käsityksen, että Helenius on häpeäksi jokaiselle suomalaiselle.