Gooni-Oiva näyttää kulmahammasta. Vähän huonoakin tuuria matkassa mukana, ansaitulle huilille.
Olis tähän nyt voinu avata sen päätöksen ja pelikiellon pituuden, kun itse en ainakaan pysty videota auki klikkaamaan. Noi toisista viesteistä päätteleen, että yksi peli.
Nyt sitten kaikki ne joiden mielestä Tappara EI ole eriarvoinen näissä kertomaan, miksi Stevens joka tekee saman ei yhden vaan kaksi kertaa viikon aikana, ilman lisäsanktiota.
No hopeareunus on ettei, paikallispeli jää välistä…
@pieni_m 1 ottelu tuli.
Ite veikkaan että sekä Oiva että Stevens on katsottu molemmat vitosella ulos, mutta toinen jo lensi, toinen lennätetään takautuvasti.
Aika tasapainoista hommaa. Stevens oli pelistä pois pelikellosta just viisi minuuttia. Okei. Minuutti tuli vielä lisää jatkoilla.
Noh itse nään tilanteen ehkä niin että Stevens tilanteessa on sentään jonkinlainen pelitilanne ja pieni mahdollisuus vahingon osallisuuteen josta palkittiin vitosella. Keskisen tilanteessa taas ei ole mitään syytä lyödä pelitilanteen jälkeen toista poikkarilla leukaan, ainakaan sillon kun toinen on polvillaan.
Ymmärränkö miksi pelikieltoruletti pyörähti näin: En välttämättä täysin.
Hyväksynkö tuomiot: Ehdottomasti
Se mitä en itse tässä sulata on että, nyt piittaamaton toiminta on lisä sanktioiden arvoista. Sportia vastaan ei ollut. Eikä se ollut myöskään Oulun tapahtumien jälkeen..
Stevensin toinen tilanne menee oikein siitä ei olisi pitänyt antaa kuin 2 minuuttia.
Minusta yksi peli oli paikallaan tästä, koska nuo ovat vaarallisia (poikittainen).
Mikä pisti tuossa tilanteessa silmään oli se, että Keskinen saatika Piiparinen eivät ottaneet ainuttakaan taka-askelta noissa paineissa ja se on aidosti hyvä merkki omasta mielestäni.
Kyllä Immonen tekee yllättävän polvenkaston kesken kendomiekkailun, siksi tuo Keskinen osuu vika paikkaan poikittaisellaan.
Kyllä pelaajan pitää kuitenkin, joka tilanteessa hallita/ vastata tekosistaan, joten tuomio on ihan ok.
Sitten taas KEspoolle tuli iso mahdollisuus hävitä peli sen vitosen takia. Tappara taas selvisi siitä mahdollisesta ongelmasta kokonaan, kun ei vitosta annettu. Ensi pelissä Keskisen tilallekin saa toisen pelaajan. Että kyllä siinä tasapainotekijöitä on.
Ei ihme, että linja tuntuu poukkoilevalta, jos tekoja ei tulkita tekoina, vaan isoina kokonaiskuvina. Itte olen sen verran tyhmä, että tarvitsisin tähän jo Maol-taulukkoa ja batcomputerin apua.
Oiva on varmastikin saanut Amerikasta saatesanoiksi, että fyysisyyttä. Nythän on nähty Oivalta jopa painavia taklauksia ja nyt tämä tilanne. Ilkeä voimakas poikkari.
Juuri näin.. tuosta ei siellä saa kun ehkä sakkoja.
Hyvä haku kurinpidolta. Itse en pelin aikana tätä huomannut. Onneksi poikkari ei osu puhelimeen, olisi tullut piiiiitkä pelikielto. Nyt vain yksi peli menee ohi. Tämä varmaan siksi ettei kohde loukkaa itseään tilanteessa, vaan lähinnä tulistuu selvästä vahingoittamisyrityksestä.
Tämä on juuri sen laadun “kovuutta” joka on kitkettävä pois pelistä. Ostan kurinpidon ratkaisun täysin.