Mutta hopealle jää
Mahdollisesti. Onhan siä kova nippu ja #16 penkin takana
Kyähän tää kirpaisee. Tuplamaalikunkku ei palaa meille vaan menee Hifkiin. Syö miestä mutta onneksi meiltä löytyy kyä arsenaalia vastata tähän! ![]()
Onnea Palolalle 56 runkosarjamatsiin! ![]()
Juu - pakostihan Palola missaa pari Sport ja Saipa pelliä flunssan tai loukkien takia ![]()
Sit Helkun takana takanahka laulaa hoosiannaa
Eikös Palolalla oo MM-hopeakin vielä ![]()
Ehkei nyt liikaa kannata vedellä ranteita auki ihan jokaisesta pelaajasta, joka pelaa Tapparassa muutaman kauden, sitten jatkaa eteenpäin eikä automaattisesti palaa Tapparaan.
Olisi vähä tungosta joukkueessa!
toki Palola on hyvä pelaaja.
Juurikin näin. Itsellä aina pieni epäilys paluumuuttajan onnistumisessa ns toisella kierroksella…
Tämä. Monien paluumuutajien perään jokka ei tuu Tapparaan kattotaan täällä vähän hölmistyneenä. Uskon että on syyt ettei ole Palola tullut.
Varmasti ei ole enään sen tason pelaaja mitä Tappaar haluaa ja nuorennusta Tappara myös yrittää tehdä.
Palolan kohdalla taisi tulla budjetti ja vapaat pelipaikat vastaan. Nyt ei vaan mahtunut Tapparaan. Ifk:lla on isompi budjetti.
Ehkä 33v ei vielä ole ihan ikäloppu ja olisihan sitä Palolan one-timeria mielellään Tappara paidassakin katsellut, mutta nyt meni näin.
Palola ja HIFK. Tämä kirpaisee paljon enemmän kuin erään sentterin sopimus naapuriin. Edustaa mielestäni pelaajatyyppiä joka meiltä on viime vuosina puuttunut ja saattaa puuttua tulevallakin kaudella.
Onnittelut HIFK:lle. ![]()
Toivottavasti toi ei pidä paikkaansa Morleyn kohdalla.
Tuossa kun tätä Palolan Hifk siirtoa pureskelin, niin ei tämä nyt niin pahalta enää tunnu. Siellä on kyllä Tapparassakin laituriosasto aika täynnä ja vielä noita nuorempia kavereita. Röglessä oli ihan Ok, kun pelejä tuli katseltua, mutta kyllä siellä Opallakin alkaa ikä ja loukkaantumiset näkyä tuon terävyyden osalta. Mielestäni ei läheskään niin nopeat jalat enää kun Tappara aikoina oli.
Toisaalta Hifkillä varmasti on enemmän rahaa ja tarvetta Palolan tyyliselle pelaajalle tähän väliin. Huomattavaa oli myös vain yhden kauden soppari.
Minä puolestaan sidon tämän ainoastaan yhteen asiaan - ja siksi minua ei harmita tämä siirto.
Jonkin verran viime vuosina on “kuolattu” näitä ennen meillä onnistuneita pelaajia takaisin. Aika harva on sitten lopulta ollut onnistunut - irvokkain esimerkki lienee Malinen, joka ei tuonut enää viime vuonna yhtään mitään joukkueeseen paitsi pelihousut.
Antti Erkinjuntti tulee myös mieleen - ei sekään enää lähtenyt, vaikka oltiin niin innoissaan. Mielestäni nykyinen ajatus siitä, että hommataan niitä pelaajia, jotka eivät ole Tapparassa päätepisteeseen matkalla vaan menevät vielä kohti isompia sarjoja. Ehkä olen väärässä, mutta Palola ei oikein tuohon jatkumoon istu. Luulen, että nyt ollaan jo tulossa takaisin tuolta kierrokselta maailmalta, ei menossa sinne.
Opa on erinomainen pelaaja. Parantanut todellakin kokonaisvaltaista peliään. Yllättävän hyvin sopi Röglen vauhdikkaaseen kiekkoon, joskaan ei mikään pelitavan soihdunkantaja ollut. Luisteluvoimaa löytyy. Pientä epäterävyyttä viimeistelyssä Röglessä, vaikka SHL:ssäkin on pisteitä onnistunut tekemään. Taisi pelata kakkosylivoimaa koko viime kauden, mutta pisteitä ei oikein ylivoimalla kertynyt.
Yleensä suhtaudun kotiinpaluihin nihkeästi, mutta Palola on minulle yksi niistä muutamasta pelaajasta, joita voi sanoa haikailevansa takaisin. Oh well.
Itse en ole kyllä Palolan perään haikaillut missään vaiheessa, ja sama koskee myös Jormakkaa. Ei mitään kumpaakaan vastaan mutta aikansa kutakin ja kumpikaan ei kuitenkaan mitään lähtemätöntä vaikutusta tehnyt vaikka ihan hyvin pelasivatkin joskus.
Pari kertaa voitti vaan maalikuninkuuden, et ihan hyvin meillä pelas kai joo. Kaikkea hyvää Opalle Hifkiin. Tykkäsin ja tykkään edelleen.
Ja ehkä niiden Tappara-kausien, hyvien ja huonojen muistojen siivittämänä oli erikoista huomata Opan rooli ja paikka Röglen 2.ylivoimassa. Se ei ollut siellä vasemmalla B-pisteen tienoilla joista maaleja paukutti vaan enemmän keskellä tai juuri sillä kohtaan mistä ”se” laukaus maalia kohden lähti, joka ei sitten uponnut.
Mutta todellakin positiivinen yllätys oli nähdä miten paljon teki luistelutyötä ja sitä kuuluisaa eteenpäin puolustamista jatkuvalla liikkeellä.
Opa nakuttanu parhaimmillaan 29 maalia, Bertrand 32 kyllä Callen pitää ens kaudella pystyä haastamaan Opaa.
Hienoa että Palolan ura jatkuu sinänsä. Tuosta voi vielä ponnistaa koska HIFK tarjoaa hyvät mahdollisuudet, tosin vain korkeintaan hopeaan asti😐.
Omasta mielestä parempi näin ettei Tapparaan tällä kertaa tullut, ei liikaa voi menneisyyden korttien varaan rakentaa.
Mikä oli joskus, se oli ja meni. Nyt rakennetaan tulevaisuutta hieman eri tavalla. Palola ei siihen kuulunut.
Eikä kirpaise yhtään.