Mikä on Tampere-logo?
Jos puhutaan Tapparan logosta, multa löytyy taiteellisen makaaberi versio logosta. Koko muistaakseni A2. Mutten usko, että sopii ainakaan nuoremman seinälle.
Mikä on Tampere-logo?
Jos puhutaan Tapparan logosta, multa löytyy taiteellisen makaaberi versio logosta. Koko muistaakseni A2. Mutten usko, että sopii ainakaan nuoremman seinälle.
Hyvä huomio typosta (kiitos tekstinkorjauksen )
Korjasin Tampereen Tapparaksi.
Ja mielläni näkisin tuotoksen?
Ohan näitä kudottuja tullut kötösteltyä Vinkiksi muiden perheiden kutojille ja virkkaajille: Drops Paris puuvillalangoissa löytyy hyviä oranssin ja sinisen sävyjä.
Korujakin olen tehnyt ja teettänyt, näitä myöhemmin esille
!
Kaverillasi vahva luotto että mestaruudet oli siinä, vai tekisikö uuden taulun kun seuraavat 20 kpl kasassa?
Siihen alareunaan tehtiin se jatkopala mihin mahtuu 6 mestaruutta vielä lisää. Katsotaan sitten taas tilanne uudestaan 8).
Piti hommata toinen lasipysti Savinaisen rinnalle kun on niin hieno. Itse en siis tätä tehnyt, suunnittelin vain.
Onko kenelläkään hyvälaatuista vektorikuvaa logosta?
Nyt kun piti aloittaa erään väkästyksen suunnitteleminen niin huomasin että tuossa wikipediassa olevassa .svg:ssä ei esim. kulmat ole aivan jiirissä. Lisäksi tietyt värialueet jäävät toisten alle enkä tiedä miten suunnittelemani tekeles ja etenkin käytettävä työkalu suhtautuu noihin reunoihin, jotka on piilossa muiden alla.
Eli sellainen vektorikuva haussa, jossa olisi esim. pelkät näkyvät elementit ääriviivoina.
3 viestiä siirrettiin ketjuun: Pelipaidan kehystäminen ja ripustaminen
Kuulunee tähän ketjuun, kun en tiä miten tulot jaetaan, vaikka samapa kaisse. Mutta siis hommasin sen Vilttiketju-torkkupeiton, joita myydään junioreiden hyväksi. Ja tarttee sanoo, että on kyllä .
Parasta on sen koko, että sinne mahtuu oikeesti alle maate, eikä se oo sellanen normaali “nenäliinan” kokonen. Materiaali todella miellyttävän pehmeetä. Ainoo ihan pikku miikka on se pieni oranssi putu, jota irtoo. Tosin sitä ei lähde paljoa ja se lienee tollaselle matskulle ja uudelle tuotteelle tyypillistä.
Pari ekaa pesua niin ei irtoa enää. Olen tuon pessyt aina erillään muista.