Omavalmisteiset fanituotteet

Tämmönen tuli kylläkin lahjaksi (ei oma tekele)

16 tykkäystä

Joskus kesällä teetetty kanvastaulu :blush:

25 tykkäystä

10v pojan ystävänpäivälahjuksia länsirannalla:

4 tykkäystä

Tännehän tämä tieten kuuluu😁

8 tykkäystä

ei peliä tänään… Niin 4 tunti jo menos erinomainen meininki​:muscle::beers: Jatketaanko viidenteen? Luulen niin :grin:

15 tykkäystä

-

“hattuhylly”, jolla tuskin voittaa vuoden sisustus-artesaani palkintoa :smiley:
Mut ei jää kiinni ainakaan materiaalista…
Jutila, Ojanen, Kuusela, Peltola ja The Karjalainen :pray:

32 tykkäystä

Vaimo innokas puutarhuri ja minun tai no meidän yhteinen toive oli saada sinistä oranssia ja valkoista kasvia ja tämän kevään alkusaldoa tässä.

32 tykkäystä

Työkaveri palas tänään kuukauden kesälomalta ja löi heti aamusta tällaisen käteen. :joy: Oli kuulemma ostanut tän Tampereelta jostain torilta. Ei ehkä se kaunein mutta ajatus siitä, että jollekulle tulee Tapparasta heti meikäläinen mieleen ja viä ostaa mulle aiheiseen liittyvän lahjan, kyähän se lämmittää mieltä runsain mitoin! :tappara: :blue_heart:

Etenkin kun kyseessä on Hifkin miäs! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

33 tykkäystä

Ei nyt ole mikään “fanituote” mutta tämmöinen tuli keväällä väsättyä.

18 tykkäystä

Pitäis mennä lauantaina hifkin miehen kanssa kalaan, niin piti tehdä molemmalle kisavaappu. Harmittavasti vähän maalit levis lakkauksessa, kun oli vähän kiire, eikä ehtinyt näemmä maalit täysin kuivuun. :cry:

Noh tehdään uusia paremmalla aikaa, jos niikseen.:wink:

60 tykkäystä

Nyt on hienot. Miten sait logot noin nätisti tehtyä? Onko vaan lähes kirurgin tarkka käsi ja käsipelillä sivelit?

4 tykkäystä

Valitettavasti ei ole noin hyviä piirtämislahjoja suotu. Vaan joutu ostaan pussillisen lätkäliigoja ja syömään vähän salmiakkia askartelun yhteydessä. :yum:

21 tykkäystä

Ahaa, luovuutta on käytetty siis :sweat_smile:
Jokatapauksessa lopputulos on todella nätti. Ens kerralla ennen lakkaa annat kunnolla kuivua sit :+1:t2:
Kai raportoit sitten kummalla vieheellä tuli paremmin kalaa (voittaa mestaruuden)?

1 tykkäys

Kuvasta voi päätellä, että jos Tapparallaki vähä epätarkkaa ollu, niin IFK:lla huomattavasti sekasempaa kuitenki.

2 tykkäystä

Tahallaan vähän enemmän lätränny ja vetänyt kotiinpäin :wink: Todella hienoja ovat kyllä vaaput! Todella hieno lahjaidea kalastuksesta pitävälle Tapparafanille :+1:

2 tykkäystä

Meniskö tää tänne :large_blue_diamond: :large_orange_diamond:

Jonkun verran suostuttelua tää vaati mutta nyt homma maalissa.

26 tykkäystä

Ei liity ihan talvirenkaisiin, mutta antaa talven ja pakkasten tulla😁. Sain komeet itse tehdyt villasukat.( Siis en minä tehnyt). Ei ole nastoja, mutta pitoon on kun Oton ketjussa.

21 tykkäystä

Anoppilta tuli terveiset postin kautta 2m pitkä kaulahuivi ja värit tietysti kertoo kaiken :blue_heart::orange_heart::ice_hockey:

34 tykkäystä

Joku on pyhittänyt pyhimmän Tapparalle

1 tykkäys

Ei nyt millään pahalla, mutta onhan tuo aivan kauhea.

17 tykkäystä