Krapula on köyhien tauti.
Ei vaan, join PE-LA yönä 5 lonkeroa, 5 olutta ja pullon rommia. Ei mitään krapulaa, perus väsymys mutta hyvä olla. Huomenna, tai siis tänään saattaa olla, se jää nähtäväksi.
Huomannut, että jos juo pelkkää olutta, seuraava päivä menee maatessa, jos juo vahvempaa niin kaikki hyvin.
Pitää paikkansa.
Josko kuitenkin kärsisi tämän nyt tänään pois.
Tähän on tultu. Minulla ei ole tähän ketjuun mitään annettavaa. Jos haluan krapulasta keskustella, joudun kirjoittamaan “mystiset ja oudot asiat” ketjuun. Voi saatana.
Paha pelko että huomenna on taas?
Pyytämättä ja yllättäen?
Ei tää mikään yllätys ole.
Jos lähtee kyläilemään juopolle lappalaiselle niin tämä on edessä jossain vaiheessa.
Hohhoijaa ja Juan Pablo Montoyaa…
Jokusia Jaloviinoja tuli eilen juotua Saipan miesten kanssa ja nyt sen huomaa.
Itse tuhosin vielä rommipullon lopun yöllä loman loppumisen kunniaksi ja kyllä se vähän on päivän mittaan tuntunut.
Perjantai ja lauantai ilta tuli otettua Karhua ja vihreätä lonkeroa. Sunnuntai aamuna vähän närästi matka Pentikäisen Aten nuoruuden maisemiin. Täällä tullut otettua Barbaros sekä vaaleaa rommia kaikenlaisilla lisukkeilla ja Scotlantilaista giniä. Aamulla oli käynistysvaikeuksia, mutta ongelma selvitettiin. Huomenna voi olla kamala päivä, kun pitää olla ajokunnossa illalla ja sitä ennen kärsiä krapula.
Vähä puhalluttaa, perjantaina 13:15 aloitettiin kaverin polttarit, tänään kolmen jälkeen olin kotona. Kivaa oli eikä katkennut kun yksi akillesjänne!
Tämä tulee hiukan liian aikaisin, mutta olen tehnyt kotiviiniä ensimmäisen kerran elämässäni. Huomenna ajattelin hiukan testata…saas nähdä kuinka äijän käy.
Paskatauti Hiiva ei vaan normaalille vatsalle sovi.
Tuli aikoinaan tehtailtua kotiviiniä ja oli se ihan mukavaa hommaa. Lapotuskertoin sai jo maistiaisia millainen on tuleva lopputulos. Ja pullotuspäivänä meni kännin puolelle.
On. Onnistuin vielä eksymään Nokialle, kun palasin reissultani kotiin.
On kyllä tai paremminkin oli. Saunassa käyty ja “muutama” tasoittaa otettu. Pian pienet päikkärit ja sitten pitseriassa pitsaa ja mässyä kaupasta ja siinä ilta meneekin parin leffan ja “hyvän” ruoan kanssa vällyjen välissä Ihan mielenkiinnosta miten kanssa taistelijat sairastaa eli viettää krapulapäivän?
Tuo tasoittelu on sen verran tarkkaa hommaa että ei ole mun juttu.
Jos krapula on tilattu ennakkoon ja siitä on maksettukin, niin ”nautitaan” olotilasta ja muistellaan oliko kaikki sen arvoista.
Ei kai siinä sen kummallisempaa ole.
Normaalia krapulaoloa helpottamaan voi silloin tällöin hoitaa itselleen myös kunnon morkkiksen. Sitten kun päällä on “vain” pelkkä tavallinen neljän richterin kankainen, siitä voi lähes nauttia.
Kyllä on. Perjaina tuli otettua ihan kunnolla, no lauvantaina heräsin sitten kissan paska maku suussa ja silmät kierossa, kauhea suun kuivaus tuohon pääle. Pakko sanoa, että taitolaji tuo tasoittelu sitten. No ei onnistunut itellä lauvantaina lainkaan tuo, vaan pahasti kännin puolelle meni, nyt sunnuntaina saa kärsiä kahta kauhemmin. En tiiä alkanut jo pelkää näitä rapuloita, tuntuu iän myötä pahenevan.
Voisi pitää korkin kiini nyt jonku aikaa, ei jaksa kärsiä. Kaks päivää juo putkee nii ei helvetti, ei enään koskaan. Kuukauden voisi olla ilman alkoholia nyt, miksei vaikka pitempääkin. Ei yleensä kyllä tule kun kerran viikossa juotua, mutta silti. Rapula on liian pelottava ja ahdistava.
Se on muuten just näin.
Viikonloppuna kun ottaa kaksin käsin niin tiistai-iltapäivä tai keskiiviikko on vasta normaali olo.