Onko krapula?

Seuraava krapula on perjantaina, kun torstaina on firman pikkujoulut… :grin::grin:

Niin kauan kun on kuusipäiväisiä työviikkoja niin ei vaan virta riitä hankkimaan sitä krapulaa. Varsinkaan kun siellä on se maanantai odottamassa.

2 tykkäystä

Sitten ei ole kivaa, kun on ripuli ja krapula ja rahapula.

4 tykkäystä

Tuttu tunne. Viimeksi tänä aamuna kokenut :grin:

2 tykkäystä

Ei oo. Joutuu ihan miettimään milloin viimeksi. Ehkä sitä kuitenkin on vuosien mittaan jotain oppinut. :wink:

2 tykkäystä

Yli viisi vuotta on edellisestä kerrasta. Seuraavaa kertaa en tiedä. Tuskin ihan pian.

4 tykkäystä

Työpäivä takana,yksin kotona huomiseen. Hmmmm,pitäisikö laittaa tilaukseen huomiselle?

2 tykkäystä

Alle 7 tuntia sulakeketjun avautumiseen.
Anna palaa!

1 tykkäys

On. Huomenna. Ginin määrästä päätellen.

1 tykkäys

Lääkärin arvio miksi vanhempien ihmisten mielestä krapula on pahentunut:

Tunnetusti ihmiset käyvät vanhemmiten mukavuudenhaluisiksi.
-Voi olla, että nuorempana koit krapulaan kuuluvat oireet siedettävinä, mutta vanhemmiten koet samat asiat vähemmän mieluisina.

Tämä on hyvin lohduttava tieto. Krapula ei siis ole tullut pahemmaksi. Nyt voi taas huoletta ottaa vielä yhden.

1 tykkäys

Ei oo onneks krapulaa. Kesällä viimeks. Kamala olotila ja nykyää hirvee morkkis ja ahdistus siihe päälle. Toipumisaikakin nykyää sen 5 päivää

Nyt on.

3 tykkäystä

Saakeli kun tuli pää kipeäksi yhdestä. :exploding_head:

2 tykkäystä

Se kuuluisa ensimmäinen samanlainen?:laughing::laughing::laughing:

1 tykkäys

Kansa tietää, että krapula tulee siitä viimeisestä.
Niinpä varmistin, ettei se viimeisin vaikuta… ottamalla vielä yhden. :beer:

4 tykkäystä

Sama vika. Ja krapula sanoo mulle tällähetkellä suunnilleen näin…

On ja kova. Tässä just matkataan Jyväskylästä kotiin ja hotelliaamiainen velloo mahassa. Hyi helvetti.

2 tykkäystä

Oi Krapula on.

3 tykkäystä

Ei. :face_with_monocle:

Tässä muutaman vuoden aikana olen tullut tulokseen ettei mun keho tunne käytännössä ollenkaan asiaa nimeltä krapula. :joy: Ihan sama paljonko ottaa, missä rytmissä ja syökö välissä jotain tai juoko vettä. :sunglasses:

3 tykkäystä

Sama juttu. Itsekin voi juoda lähes määrättömästi vettä ilman pienintäkään krapulan oiretta. :innocent:

7 tykkäystä