Jos jollain ihmeellä löytyy joltain 3lippua, 1kelpaa nuorisolippuna mutta ei haittaa vaikka aikusten niin ostaisin… mielellään vierekkäiset ![]()
Ostan kans yhden lipun huomiseen 28.4 peliin, paikalla ei väliä.
Ostetaan 1 kpl Tapparan fanipäätyyn seisomokatsomoon 12 vee pojalle.
Reilu kauppa! Eli tulee Tapparassa 5 kautta pelanneelle juniorille. Oli junnukausari,mutta siihen ei sisältynyt tietty finaalit.
Poika haluais joukkuekaverien kanssa fiilistelemään kauden loppumista.
Hyvä kaveri on jäällä kantamassa seuralogoa.
Pistetään vielä yritys kolmesta junnujen seisomalipusta. Nää kolme junnua on sielä seisomakatsomossa ollu lukuisia pelejä tällä kaudella, mutta nyt ei isäpappa onnistunu lippujen ostamisessa. ![]()
Ite yritän ainakin vielä saada oman lipun lisäksi seisomalippua ja sitten katon täältä palstalta sopivan tarvitsijan ja myyn eteenpäin tarpeettoman, harmittaa pienten puolesta jotka jäävät ilman paikkaa.
Viesti siirrettiin ketjuun: Liput Tapparan peleihin 2021-22
Morjens!
Jos joku on kiinnostunut vaihtamaan A10-katsomosta (mieluiten oikea) istumapaikkansa riveiltä 21-23, minulla on tarjota vaihdossa yksittäistä lippua katsomoihin C5, D10 tai yksittäinen seisomalippu A10-seisomakatsomoon.
Olen valmis maksamaan väliä tai halutessasi vaihtamaan tuohon yhteen A10-katsomon lippuun useamman lipuistani. Tällä hetkellä en myy lippuja erikseen.
Ostan 2-7 lippua. Kaikki määrät tuolta väliltä käyvät. Ei tarvitse olla vierekkäisiä.
Kaverin puolesta kyselen 2 lippua mihin katsomoon tahansa, tulisi poikansa kanssa mutta maksaa aikuisen lipun hinnat tietysti.
Haluaisin ostaa pojalleni yhden lipun, jos myyt🙏
Eikö Empde ylhäällä viestissä mihin vastasit sanonut " Tällä hetkellä en myy lippuja erikseen."
Päivitellään sen verran, että ihan sama mikä lippu käy nyt. Nuoriso/aikuinen. 1 kappale hakusessa.
Tulee kyllä mieleen gloryhunttaus, jos ensimmäisen kerran ilmaantuu palstalle ratkaisevan (ehkä) finaalin aattona lipun osto mielessä.
Toisaalta meitä kannattajiakin on monenlaisia. Täällä varmaan ne hc-tyypit. Myös Face-ryhmissä kaiketi ihan innokkaita faneja vaikkeivat välttämättä täällä ole.
E: Tai mikä minä olen mitään selittämään.
Vieläkin haussa 2 aikusten lippuu huomiseen peliin max 50 euroa per lippu.
1 lippu vieläkin hakusessa, ihan minne vaan.
Yv:tä vaan jos löytyy. Kiitos!
Sain päivällä ostettua itselleni 2 lippua, mutta pieni haaste on, kun menijöitä olisi minä + kaksi lasta.
Eli, ostaisin mielelläni joko:
- Yhden lipun mistä vain päin hallia TAI
- Kaksi vierekkäistä paikkaa mistä vain päin hallia, ja nämä voisivat olla myös lasten lippuja. Tässä tapauksessa sitten toisin itse myytäväksi tuon paikan minun vierestäni tänne.
Heittäkää YV:tä jos jotain liikenevää löytyy.
Tässähän tarvii alkaa miettiin isomman hallin rakentamista.
Nämä edelleen hakusessa. Viestejä on tullut tähän ketjuun paljon.