Ostetaan ja myydään: Lippuja Tappara-TPS-finaaleihin 2022

Onko joku myymässä. Ketjusta on tullut sekava. Myyntiaikeita?

• Myyn kaksi lippua
  • En ole myymässä lippuja
  • Myyn yhden lipun
  • Myyn kolme vierekkäistä
  • Myyn neljä tai enemmän

0 voters

Mä ainakin liityin eilen, ihan vaan lippujen toivossa🤷🏼‍♀️. En pidä itseäni gloryhunterina silti vaan haluaisin viedä mun pojat sinne jotka on tätä odottanut😢. Ollaan käyty peleissä kyllä alusta asti vaikka kausaria olekaan. Toinen pelaa Tapparassa.
Mä nään tän cmoreltakin ja oon päässyt ennenkin kokeen mut harmittaa noi muksut ja ärsyttää noitten lippuje trokaus :angry:

6 tykkäystä

Ostetaan kaksi lippua tänään 28.4.22 peliin, anyone? Ihan sama mistä päin, yksikin sopii. Fani ollut 1987 saakka mutta finaalipeleihin en ole koskaan päässyt. teinin kanssa oltaisiin menty, mut jos ei onnistu ni torille sit. =)
EDIT: liput saatu ostettua suoraan toimistolta haettuna, kiitos.

Kaupan 1 lippu
D2 rivi 1, paikka 3
26e

MYYTY - SOLD

2 tykkäystä

Ostan! Yv

Mikäli vielä kaupan niin ehdottomasti valmis ostamaan! Laitoin viestiä yv🤘🏻

Ostan jos vapaa, en saa yv

Ostan yhden lipun!!

Haussa olisi yksi aikuisten lippu seisomakatsomoon. Vaihdossa antaisin istumapaikan D-katsomosta.

EDIT2. Liput meni. Kiitos kiinnostuneille!

EDIT. On tullut muutama ostajaehdokas, oletan että sieltä löytyy ostaja joten nyt ei kannata kysellä. Vastaan YV:llä järjestyksessä asianomaisille hetken päästä. Kiitos!

Moro, Ostin 5 lippua C6 Oikeaan riville 2. Porukasta 2 ei olekaan tulossa joten myyn ne jos joku haluaa ostaa. 2 vierekkäistä lippua, yhteensä 50,4€. Eli tasan se summa mikä niistä on maksettukin.
Laita vaikka yksityisviestiä.
Kiitos!
Jukka

6 tykkäystä

Ostetaan 2 lippua illan matsiin!

Pistin yv eli yksityisviestiä

Terve! Ostan liput sulta heti. Meitä on lähdössä neljä ja kahdelta vielä puuttuu lippu!

Moi voin ostaa liput sulta. Terv Aki

Hei olisiko saatavilla vielä, ajettiin pohjanmaalta asti tampereelle eikä saatu lippuja!

Ostetaan kaksi lippua tän illan pelliin! Olisin kiitolllinen;)

Ostaisin 2 lippua illan finaaliin.

Kaikki varmaan meni?:sweat_smile:

Vieläkö sulla on liput?

Ostaisin kaksi lippua, tyttärelleni ja itselleni.