Kun kerta sinä haastoit, niin tottahan toki minä sen raapustan.
Ps. Muille innokkaille tiedoksi että kirjoittaminen tehdään illan ottelun kuluessa jotta viime hetken pelillistä ilmettä voidaan arvioida (jos sellaista nyt sattuisi olemaan)
Niin olikos se mun huki nyt sitten haastaa joku kirjoittamaan perjantaisen Ilves-Tappara pelin ennakko? Jos näin on niin pyydämpä herraa nimeltä @Mikki kirjoittamaan ennakon. Nyt pitäis sulla olla aikaa kun faksikin on jo annettu eteenpäin? Mutta jos Mikki ei golfin peluulta ehdi, niin varakirjoittajaksi @cace6969.
@cace6969, muista haastaa.
Haastetaan nyt vaikka @Armas
Jaahas. Olen mökillä kännykän varassa, mutta kai sitä jotain pientä saa raavittua kasaan!
Ketäs avaa Kärpät-pelin? Tässä olisi saumat mehustella kärkikamppailua koko viikko. Tuo peli on Tapparalle vähän niin kuin viimeinen kuulutus runkosarjan voittotaisteluun. Minusta nyt on ison hypen paikka.
Oot kyllä oikeessa. Heitän ärsyttävän vastapalloon: lähteekö sulta?
Juu voin illemmalla tehdä.
En löytänyt hakutoiminnolla mitään syytä, miksi @Kahvanaama a ei näy ketjunavaajalistalla, joten haastetaanpa hänet kahdeksan päivän päästä pelattavaan Tappara-Lukkoon. Ja jos ei onnistu, niin dropataan @BlueOval tähän kakkosvaihtoehdoksi, josko ehtisi?
Kiitos haasteesta. Voin tuo tehdä. Mut haastettiinkin kerran syksyllä, mutta estyin tekemästä. Hoidetaan
Onkos @Kahvanaama tai joku toinen ehtiny haastaa ketään huomiseen Sporttipeliin raapustaan mitään?
Ai niin h*lvetti. Niin mun tätä pitikin kysyä, unohtui tässä ihan.
Kuka haluaisi pikaisella aikataululla haasteen seuraaviin peleihin?
Haluaisiko @BlueOval ja toisena vaihtoehtona @pieni_m ?
Mä luulen vahvasti että @pieni_m tuottaa laadukkaamman ennakon.
Heitän pallon hänelle.
Kiitos huomionosoituksesta silti.
@pieni_m
Otatko pallosta kopin huomiselle?
Varalla @tatesulo
Koska pelataan heti lauantaina, haastaisitko jonku myös lauantaille?
Kiitos mielelläni kirjoittaisin, mutta en ehdi millään huomenna. Lauantai on mahdollinen.
Okei. Hoidatsä lauantain?
Varmaan kaikille sopii tämmönen haastojen heittely, kerran meni tiukille. Saadaan aikataulua kiinni.
Odotellaan vielä mitä pikku m vastailee.
Sopii, hoidan lauantain.
Sori, mut mulla oli viimekski Sport-Tappara, enkä kertakaikkiaan keksiny sillonkaan oikeen mitään. Tuola yläpuolella on 6. tammikuuta Dominikin viesti, josta näkee aiemmat kirjottajat hyvin. Jos vaan keksit jonkun toisen, ni mää haluasin jättää tän kirjottamatta.
Meikällä on kohta eniten viestejä tässä ketjussa. Fiilis on, kuin heittelisi kuumaa perunaa, jonka itse jouduin aina ilmasta noukkimaan. Hampailla.
No kokeillaan vielä. Varaan oikeuden editoida tätä viestiä tutkittuani Domin listaa.
Haluaisiko @Lallu tehdä huomisesta Tappara - Sport pelistä avauksen? Ellei, niin teen itse sitten. Otan mielummin luodin, kun tägäilen päättömästi jengiä.
Vähän tiukille menis ehtiä huomenna tekeen… voisin joku toinen kerta vaikka yrittääkin (vähän pidemmällä varoitusajalla
), mutta nyt joutuu luusaamaan ja vetoamaan työkiireisiin…