@Treppu muista haastaa
Kumpikohan aukeaa ensiksi tämänpäivän peliin otteluennakko ketju vai seuranta ketju?
Hyvä herätys, kun @Rebeto67 soittaa ja muistuttaa, että mun pitäs haastaa joku. Voihan sen pelipäivän näinkin aloittaa!
Haastetaas @Abra! Pahoittelut tiukasti aikataulusta!
Aikataulun tiukkuudesta johtuen varahaastan @Tykki. Jos @Abra ei ole ottanut pestiä haltuun ennen klo 12, Tykki saa oikeuden kirjoittaa.
Clasico päivänä ei ole tapana laiskotella!
Mulla on ennakko jo valmiina, jos tarvii
Ehkä se nyt kannattaa laittaa jo eetteriin kyselemättä…
Joo, pitää vähän viimeistellä vielä
Haastan seuraavan pelin ennakkoon @Rebeto67
Otetaan vastaan!
En haluaisi sysätä kenellekkään paineita, koska mun tekemillä ennakoilla ei ole vielä hävitty kertaakaan tälläkaudella mutta pakko se on palstaveljiin + sisariin luottaa, ja miks en luottaisi?
Keskiviikkona Ässiä vastaan peli ja torstaina ois heti kotona sitten Jukurit. Jotta ei tule aikataulu ongelmia niin haastan molemmat nyt yhdellä kertaa.
Keskiviikko = Ässät - Tappara @Abra ?
Torstai = Tappara - Jukurit @Devilady ?
Joo, eiköhän onnistu. Ihan hirveästi ei aikaa ole, joten älkää odottako liikoja.
Tiistaina koitan puskea ulos.
Juu onnistuu
Avasinkin nyt ennakon, kun löytyi sopiva aika tehdä se.
@Devilady hoitanee tuon haastamisen, kun kirjoittaa vielä minun jälkeen.
Haastan @Kilo 'n tekemään 10.3. JYP-Tappara ennakon
@Kilo ilmeisesti otti haasteen vastaan?
Joo, pistin silloin vain nopeasti tykkäyksen hyväksymisen merkiksi, kun en ehtinyt silloin vastata. Ja en siis unohtanut vastata, vaan pidin teitä vain jännityksessä.
Tuli nuha, niin avaaminen oli pieni haaste.
Runkosarjan viimeisen ottelun eli to 12.3. vs. KooKoo avaajaksi haastan @Dillinger.
Otan haasteen vastaan. Tässä on kuitenkin sen verran liekkiä perseen alla, että jos ei huomenna ole 22 mennessä ketjua pystyssä, niin annan kaikille vapaat kädet hommaan.
Pyrin toki priorisoimaan asiat tärkeysjärjestykseen
Jatketaanko hyväksi havaittua käytäntöä? Se olisi silloin @tatesulo’n ja @Kilo’n määrättävä joku tekemään ennakko ensi perjantain KalPa-ottelusta.
Annan tässä haasto-oikeuden @tatesulo’lle. Olisinkin haastanut taten tälle päivälle.