Otteluketjujen avaamisesta ja otteluennakoista

Unohditko vai ehtikö toinen ensiksi?

2 tykkäystä

Huomiseen Ilves - Tappara otteluun ei ole haastettu avaajaa, mites @peterra onnistuuko?? vai annetaanko Ilvesläisen tehdä?

1 tykkäys

Unohdin. Tässä tää nähtiin. Ja huominen ei onnistu. Joten haastakaa joku muu. Unohtaminen on mulle uutta. :smiley:

7 tykkäystä

Ehdotan @Ilves1931 tai @Kissapeto ennakon tekijäksi huomiselle.

6 tykkäystä

Minä en ehdottaisi Ilves-ennakkoa Tapparan foorumille.

2 tykkäystä

En nyt ihan ymmärtänyt? Meinaat siis että koska kannustaa Ilvestä niin ei osaa kirjoittaa otteluennakkoa ilman värilaseja? Vai meinaatko sitä että ennakko kirjoitetaan ilves näkökulmasta?

4 tykkäystä

Meinaan vähän molempia. Mielestäni Ilves-värilasit ja Ilves-näkökulmat voi lukea Ilveksen foorumeilta sekä Ilveksen otteluennakosta. Tapparan foorumille tulen lukemaan tapparalaisten näkökulmia. Mutta tämä on minun mielipiteeni, eikä se välttämättä ole oikea :slight_smile:

Kiitos luottamuksesta. Yhtään ennakkoa en ole tehnyt mutta voin ottaa kopin tästä ja yrittää parhaani.

14 tykkäystä

Onhan täällä Oululaisetkin avanneet ketjuja ja hyvin on mennyt. En näe palstan Ilvesläisten kohdalla ongelmia tämän suhteen. :smiley:

7 tykkäystä

Yhtään oululaista en ole täällä nähnyt tarkoituksenmukaisesti trollaamassa tai huutelamassa miten Suomi on “Meidän kapteeni” jne. Oululaiset ovat käyttäytyneet tällä foorumilla erinomaisesti. Valitettavasti samaa en voi sanoa pikkuveljen faneista.

Mutta ei minulla sen suurempaa ongelmaa asian kanssa ole, jos suurimalle osalle asia on ok, niin sitten se on ok :slight_smile:

Minun puolestani ilvesläinen saa avata ketjun. Onhan tämä kirjoittajakohtaista: tällä foorumilla on useampikin oikein asiallinen naapuri, ja kyllä heiltä varmasti tulee kelpo avausta.

14 tykkäystä

Totta. Ja, kun tämä muutenkin on nykyään tarkan tasa-arvon aikaa, niin ei mennä ketjunavaajienkaan kanssa rasismin puolelle :joy:

Hyvä ennakko :+1:.

5 tykkäystä

Mun mielestä ihan reilua kun Ilveksen kotipeli niin ennakon voi ihan hyvin tehdä naapurileirin kannattaja. Hyvä ennakko sieltä tulikin. :blush:

4 tykkäystä

Joo, eipä tarvinnut otteluennakkoa liputtaa. Kai sekin olis mahdollista, vaikkei ennakkotapausta olekaan. :wink:

Oikein hyvä ennakko ja mukavaa vaihtelua tuttuun kaavaan. Voidaan ehkä kokeilla toisenkin kerran. Edellyttäen ettei peli nyt mene “6-0”. Silloin voi perinteestä tulla kovin lyhyt…

3 tykkäystä

@Ilves1931 muistappa haastaa joku.
Tappara pelaa taas huomenna :wink:. Vai tekeekö @peterra tämän kun viimeksi unohtui?

Jos @peterra ei halua/jaksa/ehdi tehdä, täällä olisi innokas ja halukas reissari näppäimistö lämpimänä! :raising_hand_woman:

Alkaa olemaan taas kiimaa, kun kotipelit sekä vieraspaikallinen on lusittu ja nyt pitäs hypätä taas tien päälle hyvällä porukalla! :muscle:

10 tykkäystä

Anna mennä :slight_smile:

4 tykkäystä

Haastan @Treppu. :joy:

7 tykkäystä

Koska kohta kotikaukaloomme kaartelee KooKoo, kirjoittaa @Koo katsauksen koitokseen.

Kaikki kunnossa?

8 tykkäystä