Otteluketjujen avaamisesta ja otteluennakoista

Otatko lauantain Tappara - Sport -pelin ennakon hoitaaksesi?

3 tykkäystä

Otan tuon, vaikkakaan en edes tapaa lyödä vetoa RD:n nihilistikiekkoa vastaan :slight_smile:

8 tykkäystä

Loistava avaus jälleen kerran. @Devilady :+1:

11 tykkäystä

Pistän Sport-ennakon kunhan paikallinen on taputeltu.

8 tykkäystä

Sopiiko varata ens paikallisen ennakon väsäämisen?

2 tykkäystä

Mulle ainakin.

1 tykkäys

Ottaako @JJ69 huomisen IFK-Tapparan?

2 tykkäystä

Voin illan/yön aikana lyödä ketjun tulille.

5 tykkäystä

Sieltä tulee keskiviikon pelikin jo melko äkkiä vastaan. Haluaako @Nevofoget03 raapia KooKoo pelin?

6 tykkäystä

Joo yritän tänään illalla koputella jotain kasaan!

10 tykkäystä

Tais yritykseks jäädä :sweat_smile: Jossei @Nevofoget03 kerkiä niin ottakaa joku muu koppi. Ite oon yövuorossa, joten en oo uutta haastetta heittämässä täällä aamupäivällä. Olitkos vielä nukkumassa? En oo ollu missään, minä olin nukkumassa.

1 tykkäys

Kyllä tää tässä ennen nukahtamista julkaistaan :sweat_smile:

2 tykkäystä

Tiesin kyllä, kuhan kokeilin vaan :wink:

2 tykkäystä

Huomenna kova peli KalPaa vastaan. @Nevofoget03 heitäs haaste jollekkin.

Löytyykö vapaaehtoisia?

Itse en taivu, mutta heitä nimi joka tulee ekana mieleen. :smiley: Jos siis ketään ei ilmesty.

Vedetään arvalla. Kolme ensimmäistä vastaantullutta käyttäjää @Skynet @a1r6 ja @ordinary! Ensimmäinen “Hep!” voittaa ja pääsee kirjoittelemaan ennakkoa.

1 tykkäys

Tähän ei pysty venymään kun pitää vielä päivystää töissä että miten uudet versiot rokkaa ja jos paska osuu tuulettimeen niin sitten sammuu palsta omalta osaltani.:slight_smile:

Mutta otan mielelläni jonkin ensi viikon pelin. @Treppu varasi sieltä jo paikallisen ja jos mulle nakitetaan joku niin puolet ensi viikosta on hoidossa.

2 tykkäystä

Ei isompia ongelmia päivityksien kanssa, joten pääsee nukkumaan.

Mutta, voisiko ennakoista tehdä wiki-ketjun, jossa on listattu kaikki halukkaat ja aina ylimpänä oleva tekee ennakon ja siirtää itsensä alimmaksi ja jos ei pysty tekemään niin siinä ketjussa sopii jonkun kanssa?

Ei tarvittaisi aina arpomista seuraavasta pelistä.

1 tykkäys

Minut saa haastaa tekemään otteluennakon?

• Kyllä
  • Ei
  • Jos ei joku muu ole innokas voin jotain kirjoitella.
0 äänestäjää