Otatko lauantain Tappara - Sport -pelin ennakon hoitaaksesi?
Otan tuon, vaikkakaan en edes tapaa lyödä vetoa RD:n nihilistikiekkoa vastaan
Loistava avaus jälleen kerran. @Devilady
Pistän Sport-ennakon kunhan paikallinen on taputeltu.
Sopiiko varata ens paikallisen ennakon väsäämisen?
Mulle ainakin.
Ottaako @JJ69 huomisen IFK-Tapparan?
Voin illan/yön aikana lyödä ketjun tulille.
Sieltä tulee keskiviikon pelikin jo melko äkkiä vastaan. Haluaako @Nevofoget03 raapia KooKoo pelin?
Joo yritän tänään illalla koputella jotain kasaan!
Tais yritykseks jäädä Jossei @Nevofoget03 kerkiä niin ottakaa joku muu koppi. Ite oon yövuorossa, joten en oo uutta haastetta heittämässä täällä aamupäivällä. Olitkos vielä nukkumassa? En oo ollu missään, minä olin nukkumassa.
Kyllä tää tässä ennen nukahtamista julkaistaan
Tiesin kyllä, kuhan kokeilin vaan
Huomenna kova peli KalPaa vastaan. @Nevofoget03 heitäs haaste jollekkin.
Löytyykö vapaaehtoisia?
Itse en taivu, mutta heitä nimi joka tulee ekana mieleen. Jos siis ketään ei ilmesty.
Vedetään arvalla. Kolme ensimmäistä vastaantullutta käyttäjää @Skynet @a1r6 ja @ordinary! Ensimmäinen “Hep!” voittaa ja pääsee kirjoittelemaan ennakkoa.
Tähän ei pysty venymään kun pitää vielä päivystää töissä että miten uudet versiot rokkaa ja jos paska osuu tuulettimeen niin sitten sammuu palsta omalta osaltani.
Mutta otan mielelläni jonkin ensi viikon pelin. @Treppu varasi sieltä jo paikallisen ja jos mulle nakitetaan joku niin puolet ensi viikosta on hoidossa.
Ei isompia ongelmia päivityksien kanssa, joten pääsee nukkumaan.
Mutta, voisiko ennakoista tehdä wiki-ketjun, jossa on listattu kaikki halukkaat ja aina ylimpänä oleva tekee ennakon ja siirtää itsensä alimmaksi ja jos ei pysty tekemään niin siinä ketjussa sopii jonkun kanssa?
Ei tarvittaisi aina arpomista seuraavasta pelistä.
Minut saa haastaa tekemään otteluennakon?
- Kyllä
- Ei
- Jos ei joku muu ole innokas voin jotain kirjoitella.