Tässä @Dominik49 :n viestissä on hyvä aihio. Tätä pääsee muokkaan ja aika liuta nimiä jo nyt. Pitäis vaan saada tää viesti vaikka ketjun kärkeen tms.
Ps. Mua ei kannata nyt haastaa, en pysty tähän peliin.
Tässä @Dominik49 :n viestissä on hyvä aihio. Tätä pääsee muokkaan ja aika liuta nimiä jo nyt. Pitäis vaan saada tää viesti vaikka ketjun kärkeen tms.
Ps. Mua ei kannata nyt haastaa, en pysty tähän peliin.
Viestissä 289 on tämän kauden kirjoittajat.
Ai mää selailin liian kauaks.
Tai sitten lisäilen tähän listaan kauden loput pelit ja jokainen kirjoittamishaluinen voi sieltä varata itselleen haluamansa pelin kirjoittamalla ko. pelin kohdalle nimensä.
e: Tehty.
En tykkää. Tykkäsin haastoista. Kaikkia ei voine kuitenkaan miellyttää, ja ehkä olen kaavoihin kangistunut kalkkis.
E: Dibsasin silti kauden tärkeimmän pelin.
Voihan sitä haastaa edelleenkin, esimerkiksi nyt. Tämän illan pelille ei vieläkään taida olla ennakoitsijaa.
Minä teen. Täytyyhän se nyt saada eetteriin.
Tehty. Kiitos ja anteeksi.
Haastan ensi tiistain TPS-peliin @Joonatan in.
Äh, kiitos kunniasta, mutta en ennen yhteisöpelien alkamista siksi ole liittynyt tälle palstalle koska en kannata Tapparaa, enkä siis varsinaisesti ole vieläkään tämän palstan käyttäjä. Olen palstaa lukenut ennenkin tunnuksen luomista ja niin aion nyt taas jatkaa kun en enää ole yhteisöpeleihinkään osallistunut. Mutta kiitos kuitenkin.
Tiedän, että et kannata Tapparaa, siksi haastoinkin sinun Tepsin peliin. Harkitse vielä, täällä on ollut hyviä ennakoita nimenomaan vastustajien kannattajilta.
Jos kukaan ei halua tehdä ennakkoa tiistain Tepsimatsiin, niin voin yrittää tuhertaa jotakin nyt viikonlopun aikana.
Kävin varaamassa keskiviikon Ässät-matsin ennakointivastuun itselleni.
Eiköhän se oli ihan hyvä. Ne tekee joilla on paloa.
Huomenna tuuttaan tiistain ennakon eetteriin.
En haasta ketään kun ei muakaan haastettu. Tehkää ny joku parempi ennakko kun pelissäkin ollaan perässä.
Siellä on @Raato jo luvannut huomiselle voittavaa ennakkoa
Jaa juu niin olikin.
Paikallispelin otteluketju tulee viimeistään joskus yöllä, todennäköisesti ennen keskiyötä! Ihan näin tiedoksi, että homma on hoidossa.
Riittää se Trepun renkaiden pumppaaminen @Armas, @a1r6 ja @Tapparaforever !
Tosin kaikki kunnia Trepulle hyvästä ennakosta Osaa valita noi ennakot hyvin ja tämä vastasi nyt aika hyvin kysyntää
Yleisesti kuitenkin ennakot on ollut tällä kaudella erittäin tasokkaita
Edit: @Donizimo
@Treppu pitäs palkata Tapparalle kirjoittamaan ennakot.