Otteluketjujen avaamisesta ja otteluennakoista

Yleisesti ja yleisesti :smiley: Olisko viä kerran Yleisesti :wink:

Heh, saivartelut sikseen. Trepulta hyvää settiä :smiley:

2 tykkäystä

Hauskaa on myös se, kuinka eri tavoin noita voi tehdä. Muun muassa itselläni nuo rakentuvat aika lailla faktojen pohjalle, mutta esimerkiksi juuri tuo Trepun avaus on hyvin tunnepitoinen. Jotkut muut sitten vetävät vahvalla huumorilla. :smiley:

5 tykkäystä

@a1r6 Lähtiskö huomisen pelin ennakko? :wink:

3 tykkäystä

Sama mulla (tosin virheiden kera) ja oon pientä piilokirvestä vastustajaan koittanu laittaa.

1 tykkäys

@cace6969 & @peterra

Olen täysin samaa mieltä teidän kanssa pelillisistä asioista. :ok_hand: Avaukseni ainoa idea oli tunteen nostatus ja pelitavan hinkkaaminen harvoin nostattaa fiilistä ihan hirveästi. Pelitavalla vedotaan järkeen, tuolla avauksellani tunteisiin.

11 tykkäystä

Okei, tehdään :slight_smile:

6 tykkäystä

Keskiviikkona olisi Tappara - HPK, olisiko jompikumpi kahden aiemman Kerho-pelin ennakon tekijoistä kiinnostunut uusintaan eli @Kilo tai @Rantt3 ?

:crossed_fingers: @Rantt3

2 tykkäystä

Mulla on ensi viikolla sen verran kova kiire, että joutuu passamaan.

Venyykö @Kilo tähän vai haastanko jotakuta muuta?

Pidä haastekierre päällä, kyllä sieltä joku tulee.

1 tykkäys

Ehtiikö @Lapi0 tekemään keskiviikon Tappara - Kerho -ennakon?

1 tykkäys

Alan nyt työstään, noin 21 julki.

14 tykkäystä

Loistavaa, kiitoksia!

7 tykkäystä

Siälä on. (Ei ihan menny 1h 30min, oikeestaan tasan tunti meni)

4 tykkäystä

@Lapi0, huomiseen Lukko-peliin ei liene haastettu ketään. Haastele, jos keksit kenet.

1 tykkäys

@_Linden_16 irtooko?

Voishan tuota kokeilla. Otetaan haaste vastaan.

7 tykkäystä

Nyt täytyy kyllä sittenkin antaa tilaa tässä, tuli muuta selviteltävää tälle illalle. Ei halua hosua mitään vasurilla tehtyä ennakkoa. Lupaan lunastaa haasteen kevään aikana mikäli pelejä vaan siunaantuu. Oisko @Lapi0 joku muu kenet haluat haastaa?

2 tykkäystä

Oisko @Heka8835 halukas raapustelemaan jotain?