Otteluketjut ja -ennakot kaudella 2021-22

Tämä tuli vähän äkkiä ja minulla on vähän samanlainen tilanne nyt itsellänikin. Jos ei innokkaita tekijöitä löydy, niin voin kai yrittää.

1 tykkäys

Mä voin aamusta/aamupäivästä rykästä, jos @Nuti tai joku muu ei ehdi ennen sitä.

2 tykkäystä

Mä voin tehdä heti jos halutaan nopee ketju auki.

4 tykkäystä

Antaa mennä!

6 tykkäystä

Mielellään, että saataisiin välillä puhetta kiekosta bannien sijaan. :slight_smile:

7 tykkäystä

Älä nyt, jos sieltä tulee bannin arvoinen ennakko? :smiley:

7 tykkäystä

Odotas vaan kunhan @Nuti & @terppp pääsevät provoon peliketjuun! :relaxed:

1 tykkäys

Mä nyt merkkasin itselleni tuon. Jos joku muu haluaa, niin luovutan ilman muuta vuoroni.

Me kun ollaan niin vieraskoreita, että pyydetään vastustajia avaamaan otteluennakko, mutta täällä ei vaikuta nykyään raumlaisse kannattajia hengailevan kuin @Hench . Lähteekö Henchiltä ennakko perjantain peliin, vai haastanko jonkun muun?

Kyl voin hoitaa tuon.

1 tykkäys

@Hench, Tapparalla huomenna peli, haasteles joku.

Passaako @Treppu 'lle ketjun avaaminen?

1 tykkäys

Mä voin huomenna aamusta välillä 11-12 koettaa 20 min junamatkalla säätää jotain nopeeta. :joy:

Tai ehkä nyytkin pienessä kännissä! xD

1 tykkäys

Mun ennakko ilmeisesti poistettiin, joten joku muu saa hoitaa. @bastardo ?

Koska vastassa on JYP niin en saa mitään positiivista sanottua otteluennakkoon, joten kieltäydyn kunniasta. :slight_smile:

Seurannan voin avata ja höystää omilla mietteillä jos joku muu ei ehdi.

1 tykkäys

Mun avaus piilotettiin ja menee käsittelyyn kunhan ylläpito heräilee. Jos se ei mene tiukan seulan läpi, nii voisko joku @ylläpitäjät 'istä raapustaa ennakon?

3 tykkäystä

@Virvelia_kainaloon haastelekko huomiselle?

3 tykkäystä

Joo avaa vaan ketju. :smiley:

3 tykkäystä

Naah mäyne.

1 tykkäys

Sädz.

Nyt piti tehdä kovemman luokan tutkivaa nimimerkismiä, mutta nimimerkkiä Timppa, joka viime kaudella oli kova ketjunavaaja ei näy löytyvän. Viime kaudella näemmä vapauduin kerran tästä vankilasta tägäämällä @JJ69 . Katsotaan kuinka käy tällä kertaa?

5 tykkäystä