Onko vapaaehtoisia innokkaita tekemään lauantain Ilves - Tappara -ottelun ennakko? Vielä olisi pari päivää valmistautumisaikaa
Haluaisiko @Anapoli tai @Ilves1931 tehdä lauantain ennakon?
Vielä yhtenä jokerikorttina tulee mieleen takavuosien ennakkoguru @Sekera
Mä oon jo yhden tehnyt tälle kaudelle, niin @Ilves1931 voisi hoitaa.
Heh, pääsymaksu naapureille. Saa osallistua, mutta pitää tehdä ennakko kauteen.
Voin tänään illalla väsäillä jotakin kasaan
Ketjunavaus huomiselle venyy johonkin puolenpäivän taakse. Nyt ei jaksa ja aamupäivällä ei ehdi. Mutta muistan.
Kohta tulee!
Multa tuli jo, sanoi puutarhuri vaimolleen.
@Virvelia_kainaloon sun pitäis kai päättää, kuka tekee ennakon huomisesta Oulun pelistä.
Kai mun pitäisi. Tää on vaan aina niin pahuksen vaikeeta. Tilannetta ei helpota kun wiki ei ole ajan tasalla, enkä ala nyt sitä plarata kuntoon.
@Button on viime päivinä osunut normaalia enemmän silmään palstalla, niin ehtisikö hän?
Nyt sattuu huonoon väliin. Tänään on illasta pikkujoulut, eikä työpäivän lomassakaan oikein ehdi.
Yritetään muita kilpimerkittyjä, ehtiikö @Fever tai @Devilady ? Nopeampi voittaa. Tai / tier 4, miten vaan.
Täältä ei kyllä ainakaan tähän hätään lähde.
No mites @gatecrasher
Vähän hätäisesti tuli lapaan, ensi viikon jälkeen pystyn jonkun avauksen heittämään pakkien väliin.
Nyt loppuu mielenkiinto joten kiintiöpyyntö Kärpät-avaukseen, @Nuti ?
Minulla on vielä tuon yhteisöpelin jälkiselvittelyjä. Yritän jotain huomenna raapaista kasaan. En lupaa kummoista ennakkoa lyhyellä varoitusajalla mutta voin minä ketjun avata.
Mää plarasin.
Listasta puuttuu Rouen-Tappara, mutta voin siihen jonkinlaisen raapia Tappara-Rouen-ennakon ja -pelin pohjilta.
Kirjoitan tuosta maanantain KalPa-pelistä, jos kaikille passaa.