Otteluseuranta: 2. puolivälierä KalPa - Tappara 23.03.2018

Mä oon sitä mieltä että nou panic. Tää hoidetaan ihan varmasti. Pientä fiilausta kokoonpanoihin. Parhaat ukot kehiin… nyt ei oo… Ei nyt odotettu 4-0 voitot. Mutta nyt ruvetaan pelaan. Halli täyteen huomenna ja ■■■■■ älämölöä sinne​:wink::wink::blush:

4 tykkäystä

Aina ollaan ottamassa opiksi, kun näin käy. Perkeleen hyvin mennyt oppi perille näin kevään tosipelien perusteella.

Voit olla huoletta ehdotta itse varmasti samaa ja pyytää anteeksi
Eteenpäin

Huomenna ei ketään halliin!!! Niitä ei kiinnosta pitäiskö meitä?

Tapparalla näyttäisi olevan ongelmia saada koko joukkue syttymään kunnolla pelille. Ollaan vähän kuin suorittamassa kentällä. Se ei ihan riitä.

3 tykkäystä

9 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Henrik Haapalan ”kampitus” Santeri Lukkaan 23.03.2018

Mitähän peliä sää oot katsonut? Se että menettää johtonsa johtui kyllä ihan jostain muusta kuin passiivisuudesta.

1 tykkäys

Pitää sekin muistaa, että vuosi sitten parempikin Tappara hävisi Kalpalle kaksi kertaa. Ei tappiossa tässä vaiheessa siis sikäli erikoista. Koitetaan vaan unohtaa tapa, jolla se tuli.

Perkeleen iPhone. Siirtyi viestejä ihan väärään paikkaan.

Lukitsen ja siivoan PC:llä.

1 tykkäys

Saakelin Safarin bugien takia viestejä siirtyi ihan eri paikkaan kuin piti. Nyt on muutama minutti aikaa, jos oli jotain sanottavaa vielä tähän.

Mukava kuulla Jukan kommentit. Mistä kuulee?

1 tykkäys

Pistetään tänne sama kuin jatkoaikaan:

Onnittelut KalPalle, kylläpä harmittaa tämä kolmas erä. Käsittämätöntä sössimistä. Haapala oli paljossa mukana. Sankarista antisankariksi. Toki se ulosajo oli naurettava, mutta Haapalan temppu myös. ■■■■■ että vituttaa. Mutta viihdearvo 5/5, onnittelut vielä Kuopioon, huomenna Hakametsään.

Ketju suljettiin ajastetusti 8 minuutin kuluttua. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.