Voihan vattu… Taas ollaan tarkkailuasemissa
1 tykkäys
■■■■■ mitä tunarointia taas
Taas ylivoimahyökkäys omiin ja maali
1 tykkäys
Rauhalan lämmin oli tää
Take that back! 1-1!
1 tykkäys
Voi kooma mitä sössintää…
V***u, kiekko maalille. Ei neppailla siin sinisen tuntumassa
Lasa tasoittaa ![]()
![]()
![]()
2 tykkäystä
Lasa!
VAAAAANNNNHIIIIIIISSS
Juustoa
1 tykkäys
Nopein kuitti ikinä?
2 tykkäystä
Omst törmäilee keskenään kuin E- junnut!!! Ja tasan
Lasaa 1-1 Leeehtineeen
Maalin jälkeinen vaihto…
Jes, Vanhatalo!
Sniper. Maailman nopeimman virityksen erikoismies.
5 tykkäystä
On toi kiekollinen peli (syötöt, syöttöjen vastaanotto) aika heikkoa. Mut kuitti heti!
Olisi pitänyt pelata syvään eikä keskelle. Jaha ja lisää tertiary scoringia.
2 tykkäystä
Maalin jälkeinen vaihto. Hyvä Tappara!
Vanhataloooo!!!
2 tykkäystä