Otteluseuranta: 2. välierä Lukko - Tappara 30.04.2021 (KLO 17)

Voi voi, miten vapaasti noita maaleja päästään tekemään. Ja heti tasoihin.

Lehtisessä on reikä! Lasa 1-1!

1 tykkäys

Nyt oli jo aikamoinen viive. :sweat_smile:

Lasaaaaaaaaaaa

1-1 Lasaaaaaaaaaa

Välitön kuitti, Jeah :sunglasses:

Pakastevatut on kyllä parempia, mansikat. Nyt maistui.

1 tykkäys

Hienoa. Nyt nuo omat virheet pois.

1 tykkäys

LAASSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! MÖRKÖ JR PAINAA! :fire: 1-1!

4 tykkäystä

Lukon maalilta kuuluu hörpsis.

Hupsista saatana!

Lukko n ylivoimainen mutta sillä on heikko veskari.

Iso maali. Nyt malttia.

2 tykkäystä

Kuulkaas, meitä ei tänään pysäytetä.

LASA MÄÄKIN ITKEN!!! Ota meidät kyytiin!

5 tykkäystä

Puhakka taas mukana maalissa.

16 tykkäystä

Lehtishörpsis!!

6 tykkäystä

Lol. Kattelen telia teeveetä, tällä kertaa jopa odotin ennenkuin kirjoitin :joy:

Hörpyt 1-1

Ja Moilanen myös.

1 tykkäys