Voi voi, miten vapaasti noita maaleja päästään tekemään. Ja heti tasoihin.
Lehtisessä on reikä! Lasa 1-1!
1 tykkäys
Nyt oli jo aikamoinen viive. ![]()
Lasaaaaaaaaaaa
1-1 Lasaaaaaaaaaa
Välitön kuitti, Jeah ![]()
Pakastevatut on kyllä parempia, mansikat. Nyt maistui.
1 tykkäys
Hienoa. Nyt nuo omat virheet pois.
1 tykkäys
LAASSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! MÖRKÖ JR PAINAA!
1-1!
4 tykkäystä
Lukon maalilta kuuluu hörpsis.
Hupsista saatana!
Lukko n ylivoimainen mutta sillä on heikko veskari.
Iso maali. Nyt malttia.
2 tykkäystä
Kuulkaas, meitä ei tänään pysäytetä.
LASA MÄÄKIN ITKEN!!! Ota meidät kyytiin!
5 tykkäystä
Puhakka taas mukana maalissa.
16 tykkäystä
Lehtishörpsis!!
6 tykkäystä
Lol. Kattelen telia teeveetä, tällä kertaa jopa odotin ennenkuin kirjoitin ![]()
Hörpyt 1-1
Ja Moilanen myös.
1 tykkäys