Otteluseuranta: 4. välierä HIFK-Tappara 10.04.2017

HIFK:n kokoonpano tänään:

Puustinen - Hintz - Rask
Petrell - Malinen - Aaltonen
Luttinen - Elkins - Jääskä
Åsten - Leino - Kantola

Finley - O’Connor
Eronen - Generous
Salmela - Heiskanen
Kaski

Lankinen
(Bäckström)

Eli palaavat vanhaan kokoonpanoon voitto-ottelun jälkeen. Aika erikoista sanoisin.
Miksi nuo ottelutuomarit ilmoitetaan aina niin myöhään, onko siihen jokin syy?

Istuin keittiössä ja join kahvia. Kattelin ikkunasta ja näin ennetapahtuman. Harakka paritteli toista harakkaa noin sekunnin ajan. Se tarkoittaa, että Tappara voittaa tänään.

21 tykkäystä

KHL 2. finaaliottelun parissa menee kätevästi aika illan peliä odotellessa.
Mutta jostain syystä minua jännittää illan peli :fearful: Paha tunne.

Nyt ollaan kyllä niin ytimessä! :+1: On meidän matsi tänään.

1 tykkäys

Ja mä kun olen luullut, että minulta tulee nopiaan!

Voittoa odotetaan, toivotaan ja vaaditaan.

3 tykkäystä

Voi olla, se tarkoittaa myös että Micke-Macke yrittää paritella taas Otson kanssa. :pensive:

6 tykkäystä

Kuulostipa alkuun oudolta päätelmältä. Hetken kun ajattelin niin tämähän oli ihan selkee homma!

2 tykkäystä

Tai jos siitä ei vain tällä kertaa tullut mitään? Jännitystä tmv. ja tämän vuoksi suorituspaineet häiritsi itse suoritusta.

Taidan lähteä taas juoksemaan hetkeksi ennen peliä…

1 tykkäys

Alex:“Linnut sanoi että Tappara on terästä” :joy:

Noniin, riittäisiköhän National Geographic tällä erää…Siirtykää katselemaan vaikka Planet Earth II:sta, jossa tämä on kantava teema.

5 tykkäystä

Toivottavasti pelaajat ei keskity seuraamaan tipuja katsomossa, eikä naureskelemaan Åstenille. Kevätkiimaa Tapparalta kyllä soisi näkevän, jos siihen viitattiin. Asiaviestejäkin olis kiva lukea, onko jännitystä kannattajilla kun kaikissa ketjuissa tunnutaan keskittyvän epäolennaisuuksiin.

Jostain luin että Tappara on pelannut tänä vuonna 9 kertaa kotona täyden katsomon edessä ja voittanut näistä kaksi varsinaisella. Vieraspeleistä pelkkiä voittoja, pidetään tämä tilasto puhtaana.

Minä ainakin odotan innolla ja jännittää! Laitan ihan kohta parkkiin sohvalle ja alan odottamaan pelin alkua!

Toivottavasti Tapparallaki kuti tänään yhtä herkässä ku harakalla!!!

3 tykkäystä

Aika jännä, että IFK palasi vanhaan kokoonpanoon yhden hyvän pelin jälkeen. Sopii kyllä mulle, jos vanhat merkit pitää paikkansa niin Malinen palaa yhden suonenvedon jälkeen hiihtelyyn, eikä onnistu ruokkimaan Pellaajaa.
Toivottavasti olen oikeassa.

4 tykkäystä

Se oli muuten yksi merkki viime pelin vajaasta tekemisestä, että Aaltonen sai aivan rauhassa kurvailla kiekollisena ja heitellä pikkunättiä lättyä kavereilleen.

Reilu puoli tuntia niin mennään! Toivottavasti Tappara voittaa, muuten ei pysty taas vähä aikaa jatkoaikaa lukemaan.

Joo, aiemmin meidän aktiivinen peliote ja kaksinkamppiluvoitot on pitänyt ukon kiitettävästi pimennossa. Toivottavasti siihen palataan tänään, sillä uskon Aaltosen syttyvän vasta jos onnistuu sen Maalin räppäämään.

Muuten näen sarjan olevan vedenjakajalla tänään. Tänään katsotaan kumpi haluaa enemmän ottaa sarjan ja samalla henkisen otteen itselleen. Nyt olisi makea sauma tappaa IFK:n hyvänolontunteet ja tulla kotiin koittamaan katkoa.

5 tykkäystä

Täällä on saunottu koko matka Tampereelta Helsinkiin. Ei muuta kuin halliin huutaan Tappara voittoon!!

22 tykkäystä

Nyt on tarjoilut ja kisa studio kohdillaan. Kannu sangriaa, ruokaa, lisää viinaa ja peli ruudusta. Tap-paa-ra!!! Teneriffalla jännätään, toivottavasti ei nuurdiksella :facepunch:

1 tykkäys

Suhteellisen IFK-painoitteinen tää studio… Tappara oli ilmeisesti edellisessä niin surkea, ettei siitä tarvi edes puhua.

4 tykkäystä