Otteluseuranta: 5. puolivälierä Tappara - Ilves 29.03.2017

Kyllä, jos Bonsa suoriutuu, kuten maanantaina. Eiköhän Bonsan kyykkäys ollut treenijumia tai flunssaa ja tänään Ilves jätetään 0-1 maaliin.

Kello taas matelee ja täälläkin on ihan liian hiljaista, että menisi aika lukiessa!

3 tykkäystä

Nämä on aina NIIIIIIIIIN pitkiä tunteja kun tulee vahdattua kelloa. ONNEKSI pääsee kauppaan tappaan aikaa :smiley:

1 tykkäys

Vielä ei oikein jännitä. Tässä olisi parit asuntokaupat iltapäivällä, mutta sen jälkeen alakaa tossu täristä.

2 tykkäystä

Pakko itekki sanoo sää havainto,koska sillon osuu eli aurinko armas paistaa ja sokaisee ilveksen simmut,meidän päivä!!!

Teeppäs kaupat niin teet mulle samalla töitä lisää, sähkösoppareita meinaan :wink:

1 tykkäys

Fortum?

Oma elämä on tällähetkellä aika sekaisin, ahdistaa ja mieli maassa. Onneksi saa taas pelin ajaksi ajatukset muualle ja Tappara voitolla saisi suupielet hetkeksi taas ylöspäin, kuten maanantaina. :slight_smile:

10 tykkäystä

Ei taida jääkiekko riittää terapiaksi?

Päivän tuomarit ja taas ovat vaihtuneet lauantain pelin kaksikkoon.

#6 Mikko Kaukokari (Päätuomari)
#8 Joonas Kova (Päätuomari)
#49 Lauri Nikulainen (Linjatuomari)
#32 Daniel Österholm (Linjatuomari)

Kovat on taas tuomarit…

1 tykkäys

Toivottavasti ei kiven kova :wink:

3 tykkäystä

Jätkät ampuu heti kovilla.

1 tykkäys

Toivottavasti jätkät laittaa kaukalossa heti isoa kovaa silmään ja silpovat kissaeläimen!

1 tykkäys

Kovaa on taas kommentointi… Ärrhh…

2 tykkäystä

Pilke silmäkulmassa on aina kova sana! :wink:

Kolme tuntia!! Toi näytön alakulman kello on muuten pelipäivinä todella hidas! Ei auta kun odottaa!

Tänää se jumalaut sit tapahtuu niinku viime keväänä finaaleissa kun ei kertakaa tähän mennessä johdettu sarjaa, niin nyt se kääntyy. Saa ottaa talteen! :smile:

2 tykkäystä

Nää ketjut on kivoja lueskella ennen ja jälkeen pelin. Mutta miten ihmeessä te kerkeätte kirjoittelemaan tänne matsin aikana? Mä en pysty, jotenkin aina kädet hikoaa ja adrenaliini nousee niin matsin aikana ettei vaan pysty :roll_eyes:
Enkä kyllä pysty lukeakkaan matsin aikana ku aina jonku ruutu näkyy pikkusen edellä ja täällä tulee infoa jo etukäteen maalista tms.

1 tykkäys

Itse katselin naisten taitoluistelun lyhytohjelmaa. Mutta kellään niistä ei tainnut vilahtaa oransseja housuja.

Kiira oli kuitenkin studiossa, pidän hyvänä ennusmerkkinä.