Radion varassa jos olen koneen ääressä on siinä kummasti aikaa
Mä oon nyt ruvennut lukemaan foorumia mainoskatkoilla, pelikatkoilla ym. juuri ton takia, kun Nelonen Pron lähetys pienen hetken jäljessä ja mm. viime pelissä Parlettin maalin luin sieltä juuri hetki ennen, kun Laju anto syötön. Tänään taas nenä kiinni telkkarissa ja sopiville kohdilla luen foorumia!
Kovat on odotukset ja luottavainen tunnelma. Olisi ehkä vielä luottavaisempi, jos Ilomäki olisi kokoonpanossa…
Niinpä, onhan tuo tämän kauden kovin hankinta.
Jännitys nousee, ketju hiljenee.
Neljä peliä pelattu. Olen ehtinyt seuraamaan kaksi peliä ja molemmat on Tappara hävinnyt. Tänään olisi ehkä pienen pieni mahdollisuus ehtiä katsomaan peliä.
Taidan jättää väliin.
Itellä on menny jo tän kevään rituualit/taiat ihan sekasin joten luotan että ei johdu tämänkään illan peli niistä.
2 matsia hallilla tässä sarjassa ja pettyneenä molemmilla kerroilla talsittu sinne kuravelliparkkipaikalle. Hetken vielä mietin lähdenkö itte vai annanko lipun pojalle. Jos vaikka karma kääntyis.
Nyt kuunnellaan hiukan Jazzia ja aletaan valmistautumaan.
Kaikki pelit hallissa, 2-2. Peliin vaan, joko tai…
En ole lyönyt tänään vetoa Tapparan puolesta. Tapparan voitolle ei siis ole mitään estettä!
Juu, läksin itte…
Jatketaan vielä tota lausetta: spoilata!
Noista “taikauskoista”, ni kaks on pitäny paikkansa tässä sarjassa. Tappara voittaa ku aurinko paistaa. Ja toisaalta vierasjoukkue voittaa. Tänään toinen näistä voidaan heittää romukoppaan. Toivottavasti jälkimmäinen.
Yks on ollu monta vuotta oikeestaan jollain tasolla sääntö. Nimittäin se, että Tappara aina yllättää. Häviää ns. varmat pelit ja voittaa sitte sen jälkeen jonkun huippupelin. Nyt on semmonen etukäteen voittokutina ja jos nää ei olis playoffit, Tappara häviäis tän. Mutta onneks playoffit on oma maailmansa. Ja tällä kaudella muutenki Tapparan rutiini on ollu niin kovaa, että huonolla pelillä on voitettu vaikka kuinka monta peliä.
Nyt lähetään. Saa tulla juttelemaan…
Siitä erikoinen sarja, että en ole “tehnyt” vielä yhtään keittiömaalia. Muistaakseni vuosi sitten Tappara ja Leijonat laittoivat aina verkkoa töttörölle kun sain käden jääkaapin kahvalle.
Kohta mennään
Tää viimeinen tunti on aina pahin.
Tosin nyt on ekaa kertaa sarjassa luottavainen tunne siitä, että peli on uomissaan. Toivottavasti tulee sarjan eka kotivoitto!
Ei ollu Kiira. oli Laura Lepistö . Määki ensin luulin, että Kiira. Sataako ny Lepistö kissalaariin tai hiakkalooraan?
En tiiä perkele…Hermostuttaa. Kunhan saavat ekan erän sinniteltyä vaikka nolla nollaa niin kääntynee Tapparalle. Nyt täytyy puolustuksen pitää ja helppoja ei voi mennä! Ipan miehet laitaan kiinni ja maalin edestä huitsin v*ttuun!
Tallille hetkeksi, ei ehdi niin jännittään…