Otteluseuranta: 7. puolivälierä Tappara - Ilves 01.04.2017

Tänään pelataan 7. ja ratkaiseva puolivälierä Tappara - Ilves, kello 17:00. Tämä ei ole aprillia.

4 tykkäystä

Kumpi vie?

  • :tappara:
  • :cat:

0 voters

Kolmas vaihtoehto puuttuu: EOS

4 tykkäystä

Tänään selvät lukemat taululle niin joutuu Lehteräkin pettyyn studiossa ja saa sillan patsailta ottaa väärän väriset nutut pois

2 tykkäystä

Lehterä oli eilen jo niin kallella kypärin että mahtaako pystyä tänään studioon.

4 tykkäystä

Minä en tänään lähde peliin. Olemme kaikki tämän kauden pleijaripelit hävinneet, joissa olen ollut paikalla. En voi sitä joukkueelle tehdä, että menen paikalle.
Ei vainenkaan, peli katsellaan kotistudiolla Ruoveellä.

8 tykkäystä

Mä en myöskään tänään poffikortteineni pääse. Mutta kortti on kyllä käytössä eli tyhjää paikkaa ei jää. Josko toi tappioputki kotona sitten päättyis.

Ilves teki muuten melkein 12 erään kotipeleissään kaksi maalia. Meidän kotona ne on kuitenkin tehny jo 11 maalia, omituinen juttu.

Teen kaiken jotta Tappara voittaisi eli isolla Ilvestä Veikkauksella ja pakko jopa tähän laittaa taikauskoisena naapuri.

2 tykkäystä

11:02 ei enää lippuja tämän päivän peliin. Tänäänkin siis täytyy tyytyä Ruudun laadukkaaseen lähetykseen.

Oon käyny kattomassa kaikki kotipelit ja Tappara on aina hävinny. En varmasti mee tänään halliin.

No tottakai meen, en mää ny mikään voodoopappi oo. :smiley:

3 tykkäystä

Ei huolta kaverini yöpyi luonani, joka on ollut joka matsissa mukana ja silloin on Tappara voittanut. Eilen tämä todistettiin todeksi. Jouduin hänen avopuolison lahjomaan, että hänen miehensä saa jäädä vielä lauvantaiksi, tosin hänen pitäisi muka olla selvinpäin, mutta ei onnistu :smiley:

36 tykkäystä

Kertaakaan en ole vielä ollut ajoissa hallilla jotta olisin nähnyt Tapparan sisääntulon. Onko se Tsunami yhdistetty johonkin videoon, kuten A Warrior’s Call viime keväänä vai muuten vain soittavat sen? Jos ei ole synkattu minkään videon kanssa, niin rokkia tälle päivälle tilalle ja unholaan nuo viime kevään muistelut kaikessa muodossa. Nyt on uuden tarinan paikka, eikä minkään rahastukselta maistuvan jatko-osan.

Jos hallin DJ kuuntelee, niin voisko sisääntulossa käyttää tänään seuraavaa:
Dropkick Murphys: The boys are back

2 tykkäystä

Tänään joutuu kuunteleen autossa pelin matkalla Kuopiosta Savonlinnaan. Luotto on vahva. Tappara jatkoon.

Mulla olis kaino toive, että Näsinneula olis loppukevään valaistu oranssiksi.

1 tykkäys

Kyllä! Ja raatihuoneen katolle lippu salkoon

1 tykkäys

Ipalle sataa räntää, mutta uskon että kotivoitto saadaan silti kairattua.

Kesällä tarjoan halutessassi Leskisellä oluet sinulle ja kaverillesi. Otetaan yhdet Sonnisaaret. Huikeeta omistautumista toisen jengin eteen.

9 tykkäystä

Se on sovittu sitten!

1 tykkäys

Maalibiisi vaihtuu seitsemännen pelin kunniaksi!

Tapparan tehdessä maalin soi tänä iltana tutun Live is lifen tilalla Dannyn eli Ilkka Lipsasen kappale Seitsemän kertaa seitsemän. Tappara pelaa tänään seitsemännen pudotuspelisarjan seiskapelin seitsemän kauden aikana, selitettiin ratkaisua toimistolta.

Lähde!

14 tykkäystä