Otteluseuranta: Ilves - Tappara 15.11.2019

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

• Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

1 tykkäys

Jos sopii, niin keskustellaan ja seurataan tässä ketjussa jääkiekkoa.
Jalkapallolle on oma seurantansa.

14 tykkäystä

@Oijennus on oikeassa. Asiaan.
Hakametsässä tuomarit alkulämmöillä.
Vanhatalolle maali tänään ja Tapparalle voitto!

9 tykkäystä

Mä oon Radio Cityn varassa tänään. Lasissa on kylmää ohrapirtelöä ja fiilis on pelistä odottava. Ei jännitä paikallismatsi vaan mielenkiinnolla odotan.

Kaikkien täytyy tiedostaa se että meiltä puuttuu 1. ja 4. sentterit. Melkoinen lovi joten muistakaa tämä, ennenkuin mesootte niitä ja näitä.

1 tykkäys

Koitan olla mesoomatta.

1 tykkäys

Älä helevetissä yritä!!!

Tetveisiä pelistä .muute ok, mutta liikaa Ilvesmielisiä.

5 tykkäystä

Koita pärjätä!:+1:t2:

Sähän se palstan pahin oot. Mä koitan pitää viiveen yllä, en kyllä muutenkaan maaleja etukäteen laita mutta lähinnä muita tilanteita. Toki radio on tänään mallia striimi että oon kai jonkun 10s tms jäljessä liveä.

1 tykkäys

Pitää käyttäyttyä. Huomenna on kova päivä tiedossa.

1 tykkäys

Katsotaan onko päivitetty TeliaTV vähentänyt vai lisännyt viivettä aikaisempaan. Kuva ainakin näkyy edelleen, joten ihan syteen ei muutokset ole menneet :slight_smile:

Positiiviset fiilikset tässä vaiheessa pelistä.

2 tykkäystä

Telkkarista Huuhkajat ja täältä seuraan Suomen parasta otteluseurantaa. Go Tappara Go!!

2 tykkäystä

Kaikki lahjoitukset on hyvästä ja arvostan suuresti. Mutta oliko summa 2400€?

1 tykkäys

Kyllähän tässä ekaa erää ehtii seuraamaan :+1:

Taisi olla.

Kuuluttaja huutaa niin ku olis puukosta saanu.

6 tykkäystä

Jouko Myrrä näyttää Timo Kahilaisen ja Pep Guardiolan äpärälapselta :smile:

5 tykkäystä

Kiekko jäässä nyt.

On muuten varmasti melkoisen kovaa puurtamista luvassa kakkosketjulta.

Nyt jo täällä.