Otteluseuranta: Ilves - Tappara 16.12.2016

Käynnistetään tämäkin hyvissä ajoin. Alkaa tässä vaiheessa helposti kääntymään fiilistelyn puolelle, joten tähän ketjuun vapaammat veikkailut ja fiilistelyt esim. paikan päältä.

##Mikä pitää tänään lämpimänä?

  • Lämmin kaakao
  • Tapparan näyttävä peli
  • Kotisohva
  • Hyppiminen katsomossa
  • Villasukat

0 voters

1 tykkäys

Kotisohva ja 90" kankaalta. Erätauot saunassa.

2 tykkäystä

Mites paikalla olijat, onko katsomot jo täyttymässä vai jäätyykö peukalot tänne tekstatessa?
Kuulemma autojonoa on aina Saukonmäestä Lielahteen. Taitaa tulla tupa melko täyteen.

Mä oon varmaan huono ihminen, mutta arvostan oikeasti sitä, että saan katsoa tän pelin telkkarista. Mua ei vieläkään yhtään nappais seistä kylmässä kolmea tuntia :smiley:

4 tykkäystä

Houkuttaisi enemmän jos aikuisille suunnattuja nautintojuomia saisi viedä sinne katsomoon. :slight_smile:

3 tykkäystä

Ihan huippua ois alotella iltaa Sorsussa, jos ois jotai baarimeininkiä. Nyt kuitenkin vesilinjalla, ni ollaan kotosalla.
Jos näyttää hyvältä, ni onhan päivä vielä huomennakin…

Hyvin mainostettu mutta ei niin hyvin järjestetty: plekseistä/laidoista ei näe läpi. Haittaa karvan verran pelin seuraamista

Mun mielestä tuo on sääli, mutta mitä tuolle mahtaa? Muovia/Lasia niin noihan siel pakkasella käy, halus tai ei :confused: Itse mietin sitä ihan samaa juttua meinaa, ku usein yliopistolle mennessä tullut tsekattua vähäse, että miltäs toi kenttä näyttää ja joka aamu oon miettinyt, että toi kaukalo on aivan huurussa.

Joku muu, mikä: Siivet ja Star Wars: Rogue One :slight_smile:

1 tykkäys

Siellähän on @treppu tanssimassa kentällä tyttöjen kanssa. Älä pissaa maaleihin!

8 tykkäystä

En tiä mahtaako mitäään. Luulis että keinoja on. Mutta ei pitäisi mainostaa jos asialle ei pystytä tekemään mitään. :smiley:

Pleksit jäässä ja rasittavan kuuloinen nainen huutaa kentällä. Ei niin hyvä lähtö…

Fairya plekseihin! Vieläköhän toimis? Reilu parikyt vuotta sitten toimi ulkojäillä kypärän visiiriin.

No en nyt tästä kyllä markkinakoneistoa syyttäisi. Tästä voi jo nyt sanoa, että toteutus on parempi kuin Ratinassa, eteenpäi o menty.

Sit kummelihahmot.

1 tykkäys

Onneksi ei ole kova pakkanen, ettei jäädy sitä kuuluisaa kaarta :slight_smile:

TV:stä kun näkee paikan ja kelin, niin herää kysymys miksi olen kotona!

Ei pahasti ainakaan Tapparaa haukuttu.

Mitähän jos noita pleksejä pyyhkisi raa-alla Lasolilla? Skarbaus ei vaikuta kovin tehokkaalta keinolta.

Häkkiverkkoja ehdotettiin lähetyksessä. Siinä olisi ulkojääfiilistä eivätkä huurtuisi!

Näin mä ainakin vältän auton tuulilasin raaputtamisen. Haisee vähän pahalle ja maksaa, mutta helposti sulaa.