Ylivoimalle. Saisko Parlettia ja Moraa viivaan, kun pystyy toimittamaan kiekkoa maalille.
Tapparan koppiin kun laittaisi kopan kaljaa keskelle lattiaa, niin jätkät ettisi niitä kopin nurkista.
Älä anna faktojen pilata mun tarinaa ![]()
Nättinen on täynnä virtaa ![]()
Nyt on käyty Norjan hiihtojoukkueen lääkelaukulla.
Suhonen saatu pois ylivoimalta. Vamos!
Ollut 13 hyökkääjä eikä ole saanut peliaikaa. Tänään näyttää saavan, jossain kentässä.
Herkkumutteri ![]()
Virtaaaaaaa 0-1
Virta ![]()
Virtahan ne maalit tekee!!!
Virta naulaa. Hyvä alku
Uskotteko kotona?! Tappara teki maalin!
PAATUUUUUUUUUUUUU! CAMA SAATANA! Tykki puhuu ja sinne uppoo! 0-1!
Suhonen ei ois pitänyt. #neganiilot
Hyvä Levtchi, Virta ja Mora💪 Paras mahdollinen startti.
Valmennus on varmasti eilen ollut ongelmista samoilla linjoilla kuin fanit, koska jokainen jätkä on tänään menossa kohti maalia. Nyt ei oo suuntana kulma.
WTF? Johtoon heti pelin alussa.
KAKSI huipputonttia toinen logoon toinen metrin ohi… Hohhoijaa
Hyvä yv maali. Rauhallista peliä viivassa myös Moralta.