Johdetaan Perkele
Oli heti ylivoima parempaa ku Suhonen oli pois viivalta
Ei uskota, aika uskomaton fiilis ja vielä YV:llä
0-1 Virtaa yv maali
Patrik Virta, ihammmmmpaska! #palstatotuus
Kannatti vetää Jyppiläisiä avausmaalintekijöiksi ![]()
Komeeta! Siinä oli jo aiemmin Taikurilla hyvä ohjurisyöttöidea Virralle.
Tehtiinhän mä eilenkin. 1-0 harvoin tms vaan riittää voittoon…
Hyvä alku peliin tälläkertaa!!!
Saatika saanut tuota viivaa pidettyä.
Mora ylivoimalla ja ylivoimaista peliä.
Kun viivalla on rauhallinen puolustaja yleensä tapahtuu ihmeitä. Niin nytkin.
Tuleeko kiree maalin peli ![]()
Ei taaskaan osunut. Kapua veikkasin
Tänään vois takoa vaikka 12 maalia, mukava loppu tälle viikolle.
Sitä juuri.
Hyvä Jugi!
Pommit loppuun asti!
Henriksson lauo ite.
Pelissä on intensiteettiä ensikertaa tällä viikolla. Jopa taklauksia.
Random fact; Virta tehnyt tällä viikolla 75% Tapparan maaleista.
Viiiiveeee