Otteluseuranta: Jyp - Tappara 20.03.2021

Johdetaan Perkele

Oli heti ylivoima parempaa ku Suhonen oli pois viivalta

Ei uskota, aika uskomaton fiilis ja vielä YV:llä

0-1 Virtaa yv maali

1 tykkäys

Patrik Virta, ihammmmmpaska! #palstatotuus

Kannatti vetää Jyppiläisiä avausmaalintekijöiksi :muscle:

Komeeta! Siinä oli jo aiemmin Taikurilla hyvä ohjurisyöttöidea Virralle.

Tehtiinhän mä eilenkin. 1-0 harvoin tms vaan riittää voittoon…

Hyvä alku peliin tälläkertaa!!!

Saatika saanut tuota viivaa pidettyä.

Mora ylivoimalla ja ylivoimaista peliä.

Kun viivalla on rauhallinen puolustaja yleensä tapahtuu ihmeitä. Niin nytkin.

6 tykkäystä

Tuleeko kiree maalin peli :grinning:

Ei taaskaan osunut. Kapua veikkasin

Tänään vois takoa vaikka 12 maalia, mukava loppu tälle viikolle.

Sitä juuri.

Hyvä Jugi! :muscle: :muscle: Pommit loppuun asti!

3 tykkäystä

Henriksson lauo ite.

1 tykkäys

Pelissä on intensiteettiä ensikertaa tällä viikolla. Jopa taklauksia.

Random fact; Virta tehnyt tällä viikolla 75% Tapparan maaleista.

5 tykkäystä

Viiiiveeee

1 tykkäys