Otteluseuranta: Jyp - Tappara 20.03.2021

Otatko tänäänkin huikkaa jossa on jotain muutakin kuin mehua?

2 tykkäystä

Puhakka namuttelee.

Jaaha sitten ruvettiin naattimaan kun turvallinen maalin johto…

1 tykkäys

Mistä livahti Parkkiselle, kun ne kuvasta nähnyt?

Oho? Jyp on edelleen Jyp.

Toki vastus on eri, mutta jännästi pelistä kiinnostuu eri tavalla, kun suunta on kohti vastuksen maalia.

1 tykkäys

Onneks on yks kunnon sentteri, joka voi tehdä tulosta.

1 tykkäys

On mulla tossa siideri mutta iha rauhakseltaan tänää. :joy: Eilenkin otin lopulta vain yhen pitkän. :rofl:

1 tykkäys

Ja Tapparassa on edes vähän tunnetta.

1 tykkäys

JYP ei olisi JYP, jos se ei olisi JYP!

1 tykkäys

Miten se nyt meni? Pitikö minun käydä katkaisemassa Virta?

7 tykkäystä

Sama. Kahden vaiheilla (#11 vai #81) olin ja väärinhän se mun arvaus taas meni.

1 tykkäys

Vaihtovirta.

1 tykkäys

Olikohan längeistä. En varmaks sano.

Ärje innoissaan Jypin tilanteessa

Liputin.

4 tykkäystä

Tosikko!

6 tykkäystä

@Nuti laita valot takasin tonne halliin

1 tykkäys

Menikö taas sähköt :thinking:

Tässähän on puoleen erään enemmän paikkoja kuin kahdessa edellisessä pelissä yhteensä.

2 tykkäystä