Otatko tänäänkin huikkaa jossa on jotain muutakin kuin mehua?
Puhakka namuttelee.
Jaaha sitten ruvettiin naattimaan kun turvallinen maalin johto…
Mistä livahti Parkkiselle, kun ne kuvasta nähnyt?
Oho? Jyp on edelleen Jyp.
Toki vastus on eri, mutta jännästi pelistä kiinnostuu eri tavalla, kun suunta on kohti vastuksen maalia.
Onneks on yks kunnon sentteri, joka voi tehdä tulosta.
On mulla tossa siideri mutta iha rauhakseltaan tänää.
Eilenkin otin lopulta vain yhen pitkän. ![]()
Ja Tapparassa on edes vähän tunnetta.
JYP ei olisi JYP, jos se ei olisi JYP!
Miten se nyt meni? Pitikö minun käydä katkaisemassa Virta?
Sama. Kahden vaiheilla (#11 vai #81) olin ja väärinhän se mun arvaus taas meni.
Vaihtovirta.
Olikohan längeistä. En varmaks sano.
Ärje innoissaan Jypin tilanteessa
Liputin.
Tosikko!
@Nuti laita valot takasin tonne halliin
Menikö taas sähköt ![]()
Tässähän on puoleen erään enemmän paikkoja kuin kahdessa edellisessä pelissä yhteensä.