Otteluseuranta: KooKoo - Tappara 11.05.2026 (ma) 6. finaali

Ratkeaako mestaruus tänään vai nähdäänkö game 7 keskiviikkona?

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Kokoonpanoja tiedossa?

Sama kuin viimepelissä.

3 tykkäystä

Meiltä Haapala out, muuten sama ku g5, KK Meskanen ja Alhroth out

3 tykkäystä

Kova-Salonen taisi olla tuomariparina pelissä jossa jäi muutamia korkeita mailoja viheltämättä.
Sama kaksikko tänäänkin viheltää.

1 tykkäys

Hämmentävän paljon KooKoo ottanut korkea maila jäähyjä tässä sarjassa. 12 min. Ja melkein toiset 12 min pitäisi myös olla.

5 tykkäystä

Kauden viimeinen vieraspeli.. Kaikki peliin ja kerran vielä Areenalla!

Tappara Taistelee loppuun asti! :flexed_biceps: :tappara:

17 tykkäystä

KooKoon mestaruussauna pelin jälkeen:

© Rebound

https://web.archive.org/web/20011229003738/http://members.surfeu.fi/tfc3/rebound/rymy.gif

Linkki vie wayback machinen kautta arkistoidulle TFC:n sivuille käyttäjän Rebound kuva-arkistoon.

3 tykkäystä

Tänään Tappara hakee Kouvolasta ryöstön ja hiljentää hallin. Tyly ja inhottava Tappara.

Alkais jo.

8 tykkäystä

Hakusessa la-su-pelin uusinta: tikkari suuhun jo (jatkoaikamaali; nyt häämöttävä mestaruus), tikkari pois (hylkäys; Tapparan voitto tänään) ja kylmä suihku (Keskisen maali; keskiviikkona meitin voitto).

2 tykkäystä

Tänään ei sallita hyökätessä ylimääräistä kiekonsiirtelyä ja näpertelyä. Suoraviivaisuus kunniaan, ajetaan sinne maalille eikä kierrellä kulmiin ja maalin taakse. Eikä säästellä laukauksia, laatua niihin eikä vaan roiskita päätylasiin.
Luja usko on että keskiviikkona pelataan Noksulla. Sankaritarinat eivät synny, ne tehdään! Tänään niitä tarvitaan .

13 tykkäystä

Karavaani lähestyy Kouvolaa jälleen.

Tänään otetaan RYÖSTÖ ja sitten game seven players’ heaven. :smiling_face_with_sunglasses::blue_heart::orange_heart:

13 tykkäystä

Taas olis luvassa kauden tärkein peli. 110% luotto siihen, että jokainen Tappara pelaaja jättää kaiken kentälle. Kävi miten kävi.

10 tykkäystä

Positiivisuusharjoitus: kun Tappara seuraavan kerran häviää pelataan jo kautta 2026-2027.
Tällä teemalla tänään (ja keskiviikkona) askiin!

7 tykkäystä

Tänään 0-2 ja ke jatketaan :1st_place_medal::trophy:

Tätä varten sitä on treenattu. Parasta kiekkoaikaa vuodesta. Tappara voittoon!

1 tykkäys

Tänään 0-7, keskiviikkona 7-0. Helppoa ja kivaa.

Vai mitä @Rantt3 :smiling_face_with_sunglasses:

9 tykkäystä

Noni, kaikki peliin ja G7:aan! Taistele TAPPARA!

Paljonko peli päättyy tänään?

  • 7 - 0
  • 0 - 7
0 äänestäjää

Voi vaan kuvitella millaiset paineet Kouvolassa. Media ja fanit ei ihan helpolla päästä. Alkuun pitää vaan iskeä ja onnistua tekemään pari maalia. Ihan varmasti mailaa puristaa ja joukkue ei kuitenkaan niin kokenut. Maalia jos ei saada niin sitten vaikeutuu ja menee 50/50 peliksi. All in.

On tämä vaan hienoa aikaa. Pelkkä tyhjyys jää kun tämä on ohi. MM-kisat ei kiinnosta pask…n. No ehkä Barkovin takia pikkaisen.