Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.
Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.
Hakusessa la-su-pelin uusinta: tikkari suuhun jo (jatkoaikamaali; nyt häämöttävä mestaruus), tikkari pois (hylkäys; Tapparan voitto tänään) ja kylmä suihku (Keskisen maali; keskiviikkona meitin voitto).
Tänään ei sallita hyökätessä ylimääräistä kiekonsiirtelyä ja näpertelyä. Suoraviivaisuus kunniaan, ajetaan sinne maalille eikä kierrellä kulmiin ja maalin taakse. Eikä säästellä laukauksia, laatua niihin eikä vaan roiskita päätylasiin.
Luja usko on että keskiviikkona pelataan Noksulla. Sankaritarinat eivät synny, ne tehdään! Tänään niitä tarvitaan .
Voi vaan kuvitella millaiset paineet Kouvolassa. Media ja fanit ei ihan helpolla päästä. Alkuun pitää vaan iskeä ja onnistua tekemään pari maalia. Ihan varmasti mailaa puristaa ja joukkue ei kuitenkaan niin kokenut. Maalia jos ei saada niin sitten vaikeutuu ja menee 50/50 peliksi. All in.
On tämä vaan hienoa aikaa. Pelkkä tyhjyys jää kun tämä on ohi. MM-kisat ei kiinnosta pask…n. No ehkä Barkovin takia pikkaisen.