Otteluseuranta: KooKoo-Tappara 13.1.2018

Sitä ennen oli kuitenkin pelattu jo pitkälti yli 2 erää.:wink:

1 tykkäys

Ei näitä missään betoniviidakossa kannata tehdä.

Molemmille edes lähes samat säännöt olisi kiekkopeliin.

Nyt ei ymmärrä? Minusta tuomarit oli tänään oikein hyviä, kaikki oli vihellettävissä, mitä tänään vihellettiin. Se, joka oli huono vislaus korjattiin aika nopeasti.

1 tykkäys

Niin millä tavalla ”korjattiin”?

Toisella huonolla vihelyksellä…

1 tykkäys

Näinhän se on, ja olen huomannut että paljon on löytynyt otteluseuronnoissakin ihmettelyä siitä, että miksi ei hyökätä suoraviivaisesti kohti maalia, mutta jos aina ollaan omista lähtöjen seurauksena vastustajan sinisen päällä 2vs3 tai 2vs4 tilanteessa niin ratkaisut ovat jo väkisin pakotettu kohti laitoja, koska keskusta on jo puolustajien ja sentterin tukkima.

Paljonhan myös kytätään puolustuspään riistojen jälkeen ns. läpisyöttöjä vastustajan selustaan, mutta yhtälailla tämäkin repii koko ajan sitä omaa viisikkoa pystysuunnassa ja väsyttää jalkoja mikäli kiekko menetetään ja hyökkääjät joutuvat polkemaan koko matkan omiin puolustamaan.

3 tykkäystä

Ja sekö on käyttäjä peterran mielestä hyvää tuomarointia, että huono vihellys korjataan nopeeta toisella huonolla vihellyksellä?

Domilla on menossa huono kausi. Sulkee kiekot kun pitäisi syöttää omille tai sitten puolustus paskoo housuihinsa ja huutaa että sulje. Mutta niin prkln monta kertaa sylkee kiekkoja, kun vastustaja pyörittää pesukonetta ja pitäisi saada peli poikki.

Täh? Domihan on pelannut monta huippupeliä nyt putkeen. :open_mouth: Tänäänkää yksikään maali mennyt Domin piikkiin.

1 tykkäys

Tuomarointi oli tänään todella huonoa.

1 tykkäys

Heh :smiley: Täytyy myöntää, että olin uppoutunut enemmän pähkäilemään Tapparan oman hyökkäyspelin ongelmia kuin siihen, mistä jäähyt tuli tai jäi tulematta.

1 tykkäys

Menihän täs jo pitkä pätkä ettei maalivahteja heitetty bussin alle. Ei tätä kyl nyt millään Domin piikkiin voida laittaa.

Tämä lause on kuin kopio Sihvosen pohdiskelusta.

Mistä tiedät, että Tapparan videovalmentajan kommentit/havainnot ei kiinnosta Rautakorpea ja mistä tiedät, että Rautakorpi ei itse katso myös niitä videoita?

Opettele lukemaan!

Sieltä minä sen otin. Katsoin ks. videon.

Koska joukkue ei korjaa tuota asiaa, joka vaikuttaa kohtalaisen selvältä ongelmalta.

1 tykkäys

Kyllähän ne sen korjaisi, jos haluaisi. Eivät halua, ainakaan vielä. Jotain Tappara tuolla pelaamisella tavoittelee. En tiedä mitä.

Ei se niin mene, että videovalmentaja on ainoa joka niitä videoita katselee. Kyllä niitä katselee päävalmentaja ja joukkuekkin.

Vai onko siellä sellainen tilanne, että videovalmentaja on eri mieltä Rautakorven ja joukkueen kanssa Tapparan pelitavasta?

Tuo Sihvosen pohdiskelu oli puhdas provo.

3 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: KooKoo - Tappara 13.01.2018 (La)

Ketju suljettiin automaattisesti 2 tunnin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.