Otteluseuranta: KooKoo - Tappara 19.09.2018

Alkaa olla poikien takalistot jo aikas kipeenä

1 tykkäys

Suututtaa kyllä, jos kukaan ei edes reagoi tähän.

1 tykkäys

Kyllä tätä katsellessa ajatus vain vahvistuu että mitä järkeä on seurata Tapparaa ja yleensä Liigaa
Mä vain niin odotan että tämä kausi jo päättyisi ja sais heipata parantaiselle

2 tykkäystä

Tennislukemat mainittu

1 tykkäys

Tää on epistä, tehdään uudet jaot.

6-1. Pitänee vihjailla juniorille että hammaspesun aika.

1 tykkäys

Let’s go KooKoo, lyökää kympit tauluun.

1 tykkäys

Onhan siellä niitä kun oikein osaa katsella

Onks me otettu aikalisää vielä? Vai säästetäänkö haastoon?

1 tykkäys

6-1. Pitänee vihjailla juniorille että hammaspesun aika.

Jos noi nyt lähtisi vaan kotiin, niin ei kai maaliero luovutuksesta paljoa enempää kärsisi?

Muistan josku huudelleeni ”Kympistä poikki”-huutoja Hakametsässä kun KooKoo oli vierailulla. Toivotaan että tänään tuo pyyntö kuullaan.

2 tykkäystä

Kai Jukalle on varattu etupenkki Lekiin

Mun ketjun tulosveto pitää puoliksi paikkansa. Kiitos JMJ mun arvaus siitä että Tappara tekee 1 maalin on vielä voimissaan.

Voi helrumasanan sana. Emmä jaksa kirota tätä touhua enää. Tuun la peliin mutta kyllähän tää persraiskaus tarkoittaa sitä että jokunen katsoja toteaa että la on parempaa tekemistä kuin Pelicansia tulla katsomaan kun Tappara tekee sen noin 1 maalia per peli.

Tuntuu taas paremmalta lentokeli ja voitot sitten, kun siihen moodiin päästään. Ja siihenhän on päästävä ennen pitkää - muuten täytyy alkaa vakaviin toimiin. Tai no, voittoihin nyt ainakin. Varsinaisiin lentokeleihin en usko tällä kaudella paljoa päästävän.

Ei tällä rosterilla voi kauaa rämpiä, vaikka se nyt vaikuttaa ainakin huonoina hetkinä vähän tasapaksulta.

Parempi kun ei sano mitään. Saa vielä ikuisen pessimistin leiman. Vaikka omasta mielestäni olen yleensä realisti. Katsotaan lokakuuhun nyt ensin.

Noo ei me ihan viä mestaruutta tässä hävitä. Tää peli ehkä , niin kai voidaan jo todeta.

Reenijumi on kamala asia, tuntuu pahalta näin alkukaudesta, joulun alla ja ennen playoffeja että helpottaako ajoissa…

Tarttee varmaan ruveta oikeasti keskittymään pakkaamiseen, niin pääsee ajoissa nukkumaan.

Oho. Vähän jopa hidastelee palsta. Negatiivisuus myy.

9 tykkäystä