Otteluseuranta: KooKoo - Tappara 19.09.2018

Jumalauta nyt sitä viivettä. Vai onko täältä lähdettävä pois? @valvojat

7 tykkäystä

Helposti keskeltä sisään ja 1-0

KooKoon Malte Strömwall on yllättävän kova…

Viime vuonna:

37 ottelua ja 14+6=20

Maali tuli tasan tarkkaan nyt.

Eipä tullut vielä

Tiputan nyt @skvi’n 0-tasolle. Olet saanut monta vinkkiä, että lisää viivettä. Nyt kaikki viestisi menee ylläpidon tarkastuksen läpi, joten viestisi ei näy reaaliajassa palstalla.

@valvojat

7 tykkäystä

Ilmeisesti KooKoo siis teki.

2 tykkäystä

Vaan vasta nyt.

Kaiken kaikki päästetyt maalit suoria laukauksia luistelusta.

Lippua kehiin vaan, mutta olen samaa mieltä viivettä kehiin. Mä kuuntelen nettiradioo niin viive on olematon, mutta en aio spoilata palstaa.

2 tykkäystä

Hei mitä helvettiä mun viive on joku 1,5 min. Nyt tulee risuja isolla kädellä @TeliaPartio

On toi Strömvalli ollut jo heti tähän alkuun muutenkin hyvä…

1 tykkäys

Cityn kiekkoradion ja Telia app:n välinen viime lähes 1.5 min. Cityn hyväksi. Älkää radion kuuntelijat spoilatko kiitos.

Ja kinnaspuolelle vielä jokainen.

Tuossa maalissa mentiin päästä päähän pari kertaa ennen kuin maali syntyi. +45s

1 tykkäys

Miltäs Erik Karlsson on vaikuttanut KooKoo sentterinä?

Tuollainen ulkkari kun Strömvall pitäis Tapparaankin saada. Erittäin näyttävä pelaaja

Pari vuotta sitten annettii se pari maalia eteen vastustajalle ja sit tultiin lopussa tasoihin ja ohi. Nyt ei kyllä montaa maalia kestä eteen antaa

Kyllä se Tapparassakin jumiin saadaan. Ei meinaan kestä edes kauan.

1 tykkäys

Chromecastilla? Täällä viive oli kanssa järkyttävä kahdessa ekassa pelissä, mutta nyt aloitin ensiksi castaamisen ja sitten vasta lähetys siihen päälle, niin on vähän inhimillisempi viive.

Ei, kyllä meikäläinen jättää tällä kaudella seurannat sikseen. Tuo viive on kyllä sellainen, pitäisi kirjoittaa essee maalista, ettei se spoilaantuisi.

1 tykkäys