Otteluseuranta: Pelicans - Tappara 25.4.2023 4. finaali

Tullaan ja poistutaan raamit kaulassa ja taululla on kotijoukkueen 0 ja vierasjoukkueen 9 tehtyä maalia.

5 tykkäystä

Onko oireita itselläsi? Muitakuin siis lippukuume, kultakuume ja mitä näitä nyt on…

Mutta siis kohta alkaa peli,

Mä olen duunissa Pohjois-Afrikassa enkä pääse seuraavan palaverin vuoksi seuraamaan peliäkään.
Toivottavasti Tappara voittaa.

3 tykkäystä

Ei ole koronaoireita eikä lippukuumetta.
Kultakuumetta on hiukan. :joy:

Juu.
Täytyy toivoa että naapurin akka ei ole laittamassa naapurin kyrvänjyviä kasilta nukkuun. Minä katselen ja kuuntelen peliä seinän takana ja tänään naksutellaan pari pykälää normaalia enemmän volyymiä vehkeisiin. :smiling_imp:

3 tykkäystä

Pistä Linkin radioselostus päälle ja jos joku palaverissa kysyy jotain, sano että karkotat sillä paikallisia kärpäsiä. Osa pohjoisen kansan pakanarituaaleja. Tepsii sekä paikanpäällä oleville että jos palaveri on etänä.

Mikäli palaveriin osallistuu muita pohjoisen kansan edustajia, luulisi heidän ymmärtävän ettei palaveria kannata varata tähän aikaan vuorokaudesta.

4 tykkäystä

Tänään voitetaan.

4 tykkäystä

Aina pakaverin välissä totean: ”voi meitä!”

1 tykkäys

Jahas. Lähetys alkoi paskalla biisillä.

1 tykkäys

Bängeri se on

Keskity olennaiseen.

Täällä ei ole kommentointeja kielletty!

1 tykkäys

Koska tulee eka kommentti:
Onko tää joku Pelicans-studio??!!
Voisko välillä puhua Tapparastaki?!

Blood insertti. Nyt aloin seuraamaan lähetystä.

Jes.

Rupean kohta tuhisemaan kopissa olevien kanssa samassa tahdissa. Katson kavereita silmiin, katson lattiaan.

2 tykkäystä

Painetta pakkeihin. Sillä kohti kolmatta voittoa.

1 tykkäys

Pena uhoaa.

1 tykkäys

Laukooko Ojamäki plekseihin tänään?

Aivan väärässä, tuosta se vasta alkaa.:+1:

Tanus sanoi jotain siihen suuntaan, että tänään naamarit naamaan ja ryöstöä tekemään.

Mä oon syönyt tänään mustaamakkaraa!!! Puolukkaista hilloa laittoivat kaupassa kylkeen!!! Mustan ja hillon määrästä päätellen,voitto tulee!!! :tappara:

1 tykkäys