Ei tullut kalakukkoja vastaan
Eli siis ensimmäinen seuranta päättyi hyvin.
Aistittavissa pientä jännitystä. Kohta alkaa!
Tappara pelas mun mielestä hyvän avauspelin, mutta erikoistilannepelaaminen oli huonoa. Kalpa ei todellakaan ollut parhaimmillaan, jos ei nyt ohipelistäkään voi puhua. Huono juttu tässä on se, että pystyivät kairaamaan voiton myös ei niin hyvällä pelillä. Tänään nähdään varmasti parempi Kalpa. Toivottavasti myös Tappara pystyy edelleen vähän petraamaan ja tasoittamaan sarjan. Ei haittaa, vaikka Tappara taas tappaisi suomalaisen jääkiekon, kunhan voitto kaivetaan… .
Tunnelma nousee, kuopiossa vielä hiljasta. Ehkä Hallille kävellessä löytyy kohtalo tovereita. Vahva luotto, Tappara👊
Tänään mä haluan nähdä ärsytetyn ja tylyn Tapparan joka tappaa KalPan hyvänolontunteet. KalPalla oli liian mukavaa Hakametsässä, nyt pitää repiä sarja tasoihin. Vaikka jatkoerien kautta.
Suomalainen jääkiekko on ikään kuin kissa, jolla on yhdeksän henkeä - sekin ihan Tapparan kiusaksi …
Just semmosta mitä oli Hifkiä vastaan, antaa niitte pyörittää mut itse isketään kun tulee paikka.
Entäs mustat makkarat? Toivottavasti tulivat eväät mukaan!
Lähden katselemaan toisenlaisia artisteja, enkä näe peliä ollenkaan - tykki -esitys tulossa, se on varmaa.
Mitäs seuranta on nukkunut kun ei ole vielä kuvaa saatu tänne. Vois laittaa Kuopion poliisille nettivinkin että heidän kylille on saapunut 30hengen ryöstöporukka…
Tappara lentää reissut, Kalpa turvautuu linja-auto kyytiin yöpyen Jyväskylässä. Veikkaa että kivempaa päästä mamman viereen yöksi
Mää taas lähren esittään artistia harjoituksiin aika monen muun kanssa. Harmi, että jäävät Niiralan jäätaitelijat näkemäti.
Niille tulee sen verran koti-ikävä, etteivät raaski jättää Savoa kertaheitolla . Mutta nyppittää lähtee…
Ollaanko täällä jo asemissa
Vasta kotimatkalla. Nopeesti koirat käyttään ulkona ja sit sohvalle linnoitus!
Kuopiossakin annetaan banaania.
NO, eikös se ole ihan sävy sävyyn -hetelmä?!
Kukon vuosi on kyllä mutta ei kalakukon prkl : ) Tänään Peltolan johdolla tuuleen.
Mitä ihmettä tää nyt on, jännitystä alkaa olla ilmassa. Näyttää siltä, että peterrakin on tänään hereillä ja valmiina finaaliin. Tiistaina en ollut valmis, tänään olen. Hienoa! =)