Yllättäen Puheella rakas inhokkiselostajani SSJ yirttää kaivaa kaikilta kalpalaisilta kommentteja tuosta Otson tilanteesta. Tällä kertaa uhrina Sami Kapanen. Äff äff äff toi toimittajanplanttu.
Molemmat sai saman tuomion
Japa.
Joo, koska pelaaja loukkaantui menee tilanne automaattisesti päävideotuomarille. Näin kertoi otteluvalvoja.
Ai niin, taikapaita pysyi “puhtaana”.
Ja päävideotuomari analysoi ja päättää viedäänkö homma kurinpidon tarkistettavaksi.
Kannattaa myös muistaa että päävideotuomari analysoi asiaa virallisesta otteluvideosta (ei nelosen materiaali arsenaalia käytössä) esim. Finley vs Miklik katsottiin yhdestä kulmasta.
Tehkääpä joku polvitaklaustilanteesta ketju, niin keskustelu on sujuvampaa.
Eksää nähny? Käskin Janttaa pistämään sen näkyville ja oli hienosti paikallaan jo ennen Tapolan haastista.
Paree olla loppukevään sit päällä…
Ottelun ratkaisija Domi tänään 0+1. Hyvänä iltana toki tekee 0+2, mutta tänään tuo riitti.
Hyvin Luoto paikkas =)
Ja maanantaina sitten sisuuntunut Vellu irti!
Kannattais pitää Otso ykkösyv:ssä, jos ei nyt saa ottelurangaistusta. Olisin vaihtanut ajat sitten Kemiläisen ja Rantakarin paikkoja myös tasakentällisin.
Kyllähän tästä voitaisiin penalttia jakaa. Mutta silloin Tappara kyllä olisi täysin eriarvoisessa asemassa muihin playoff-joukkueisiin nähden (mm. Miklikin kyynärpäätaklaus Nuutisen päähän, Sailion päähän kohdistunut taklaus, Finleyn keihästys/vihellyksen jälkeinen ajo). Kurinpidon osalta tosin mikään ei yllätä.
Nyt vois oikeasti harkita Nurmen penkittämistä ja Luodon peluuttamista. Toinen oli tänään aktiivinen ja halukas ja toinen erottui lähinnä huonossa mielessä. Lisäksi se, ettei Nurmen pelitemmolla tee KalPaa vastaan mitään.
Oli kyllä hemmetin paha peli. KalPa on todella hyvä ja hyvässä vireessä. Tämä voitto oli jonkinasteinen ryöstö, joskin sekin pitää muistaa, että KalPa teki vain yhden maalin ja sekin oli mallia ohhoh.
Mä oon kyllä sitä mieltä että Nurmi oli parempi tänään. Kyllähän Luodolla yritystä oli, mutta puolustuspäässä höntyili pahasti muutaman kerran. Saattoi tietty pelituntuman puutteesta.
Ilmeisesti “älä kommentoi tuomarilinjaa” -haasteni oli puolittainen succee tai sitten Jaba vihelsi hyvin.
Kuka muistaa, koska viimeksi on Tapparaa vastaan tehty rikos viety kurinpitoon? Aivan!
Tapparan pitäs kuulemma itse sitä pyytää