Otteluseuranta: Playoffs 2017, 3. finaali Tappara - KalPa 22.4.2017

Mä en muista koska olisin viimeks jännittäny näin paljon hallilla. Taivaan ja helvetin raja oli hiuksenhieno.

Kiitos Tappara. Voitto, kaikkine hienouksineen ja huonouksineen. VOITTO.

8 tykkäystä

Kohtalaisesti onnistuivat ja aika tasapuolisesti meni jäähyt ja puhaltamatta jääneet joka on siis harvinaista Levoselta :wink::wink::joy::joy:

Mielestäni Tappara säästyi parilta jäähyltä selvissä tilanteissa. Samoin teki myös KalPa.

Rantakarin en nähnyt jalkojaan levittävän. Enemmänkin huono ja holtiton taklaus, kuin väkisin jalkaan taklaaminen. Saa nähdä mitä tulee. Aika hassua jos saisi pelikiellon ja ratkaisi pelin maalillaan. Näinhän kävi JYP-HPK sarjassa parissakin pelissä.

Kyllä mulla ainakin meni usko ton Domin imun jälkeen. Näytti se vähän jengilläkin menevän takaraivoon. Kaiken kaikkiaan loppu oli siitä hieno et Domi otti varmoja koppeja ton jälkeen ja vihdoin toiseen päähän meni myös “helppo”.

2 tykkäystä

Ei kai voittavaa joukkuetta vaihdeta?

Nyt on sellasta itkua kuopion suunnalta että eiköhän voiteta neljä putkeen :muscle::muscle::muscle::muscle::muscle:

7 tykkäystä

Japa vihelsi Japamaisesti. Pelitilannerikkeet lähes kaikki läpi. Pelin ulkopuolelta mihinkään vaikuttamaton poikkari otettiin. Poikapaineista munattomasti kymppejä, ettei vain vaikuteta peliin.

Eli äärimmäisen salliva ja minun mielestä vastuuton tapa tuomita peliä. Plussaa siitä, että katsoi mm. vaihtojen vetkuttamiset tarkkaan.

Mutta. KalPa on niin tiukasti oman pelinsä ytimessä, että se saattaisi olla Tapparan etu, jos tämä menisi vapaapainiksi (vrt. Lukko parin kauden takaa). Roikkuminen puolin ja toisin söisi pelin tempoa.

7 tykkäystä

Nyt on kummelimaisen hjuva vjiilis! Voitto KalPasta, Virta itkee ja illan kruunasi Utusen ratkaisumaali Leijonan pentujen voitossa!

7 tykkäystä

Oli aikamoinen taisto ja tuntui tosiaan että voitto tai kuolema, fiilisten mukaan. Eforttia riitti hallissa kun sitä tarvittiin. Kurkku kipeä mutta mieli aika kepeä. On tuonne päästävä tiistaina taas :+1:

5 tykkäystä

Totuuspohjasta en tiedä. Alla Jatkoajan Ilves-fanitoimittelijan twiitti

Tais muuten vetää suoraan syötöstä. :joy:

Kuulin hallilla saman huhun. Vaikea uskoa, että olisivat oikeasti kuumeessa vetäneet.

PS. Se että minä olen tämän huhun kuullut ei tee siitä yhtään luotettavampaa. Mää en tiä mitään mistään sisäpiireistä. Yksi tyyppi seisomakatsomossa siittä vaan puhui.

Krissen ääni oli kyllä jo torstain pelinalushaastattelussa painuksissa, kiinnitti jo silloin huomioni. Eli sikäli en ihmettele jos pientä sairastelua on päällä.

Harmittavasti osalla katkes tänään netti KalPa:n maalin jälkeen. Höh.

Tolla kaavalla Tapparan ois pitäny toka erän jälkeen johtaa 3-0 ja voittaa ainakin eka peli, joten eiköhän anneta olla.

Nyt kevätaikaan kun kroppa on tosi kovilla, niin kuume nousee herkästi. Välipäivinäkin pitää jaksaa treenata kunnolla tai muuten todennäköisyydet sille et sairastuu on paljon suuremmat. Ihmisen kroppa on kyl jännä kapine. Kun on tottunut saamaan kovaa rasitusta niin ei sitä voi noin vaan lopettaa. Samahan se on viinankin kanssa.