Otteluseuranta: Pronssiottelu HIFK - Tappara 05.05.2021

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

3 tykkäystä

Kyllähän me tämäkin seurataan porukalla? Jos vaikka yritettäisiin mennä positiivisuuden kautta tämä seuranta. Kauden viimeinen matsi.

Pronssiottelun merkityksestä löytyy oma ketju.

25 tykkäystä

Hylätäänkö maaleja? Tuleeko aivastus sen jälkeen kun tuomio on tullut?

Ollaan pronssipelistä mitä mieltä tahansa niin kyllähän kausi on mukavampi päättää voittoon!

3 tykkäystä

Nyt pitää laittaa K-18 leima kielenkäytön vuoksi

1 tykkäys

Itse kyllä haluan kipeästi nähdä tästä pelistä voiton. Kyllä toi jengi on sen ansainnut.

6 tykkäystä

Alottiko ne jo CMorella vai vasta vartin yli?

Alko jo. Peksi, Nyholm, JaniJantta.

Alkuhöpinät tulevat jo…

1 tykkäys

Saravo & Nyholm analysoi.

Plus IsmoIka.

1 tykkäys

Kiitos kaikille. Kiviprojekti siis keskeytetään ja vielä kerran kiekkoa. No Finaaleita kattelen jos ei muuta tekemistä oo.

Mä tuneen Radio Cityn ja kuuntelen pelin Linkin selostuksella. Joten tietoni perustuvat siihen mitä radiossa kerrotaan.

1 tykkäys

Träppi mainittu.

Tänään loppuu kiekkokausi niiden pelien osalta, joiden lopputuloksella on minulle väliä. Voittoon olisi hyvä lopettaa.

6 tykkäystä

Epäselvät tilanteet voi aina kysyä täältä. :wink:

2 tykkäystä

Sträppäävät paljon. Noin Pikkarainen sanoi.

2 tykkäystä

Siitä muuten ei ole epäselvyyttä etteikö niitä tulisi. Varmaan ainoa asia missä Tappara on onnistunut tasaisesti läpi kauden.

Epäselvät tilanteet!

2 tykkäystä

Se on eri hommaa se.

3 tykkäystä

Eihän Tapola suinkaan penkin takana oo huppari päällä?