Otteluseuranta: Red Bull München - Tappara 5.10.2022 (CHL)

Vaaaarallinen veto!

Sieltä sentään näkee pelin. Meikäläisellä on popparit valmiina, kun huomasin, että Discovery ei edes näytä matsia. Sen sijaan voisin katsoa esim. turhanpäiväistä tositeeveetä.

1 tykkäys

Ei roiku painoliivejä kokoaikaa päällä.

3 tykkäystä

Oon kuullu tän jostain syystä aika useesti :slightly_smiling_face:

1 tykkäys

Kaikki on kivenkovaa tänään.

Ensimmäinen veto oli kuulemma todella Vaarallinen….

2 tykkäystä

Saattaa vielä kuulua uudelleenkin tänään.

2 tykkäystä

Ison näköinen kaukalo.

2 tykkäystä

Jumalaton mökä. Peittää melkein Antsan höpinät

Vilho mikä ryöstö

6 tykkäystä

Hyvä Vilho!

2 tykkäystä

Heikkinen alistaa!

Vilho alistaa keski-Eurooppaa

Helkk… Heikku!!

4 tykkäystä

Vilho💪🏻
Ja muistutan josei peli cmore/discoveryn kautta pelitä, Operan selain on mainio tapa hoitaa vpn kautta Youtuben striimi

Heikkinen 1 - Tappara 0 - München 0

Näyttää kyllä kauhealta lentokentöltö

1 tykkäys

Kelleher taas CHL pelissä ihan eri mies.

3 tykkäystä

Telian cmore ei tunnu näyttävän. Miltä cmoen kanavalta tulis

“Moilanen tulee hienosti kiekon kanssa”
:smiley::smiley: