Vaaaarallinen veto!
Sieltä sentään näkee pelin. Meikäläisellä on popparit valmiina, kun huomasin, että Discovery ei edes näytä matsia. Sen sijaan voisin katsoa esim. turhanpäiväistä tositeeveetä.
Ei roiku painoliivejä kokoaikaa päällä.
Oon kuullu tän jostain syystä aika useesti ![]()
Kaikki on kivenkovaa tänään.
Ensimmäinen veto oli kuulemma todella Vaarallinen….
Saattaa vielä kuulua uudelleenkin tänään.
Ison näköinen kaukalo.
Jumalaton mökä. Peittää melkein Antsan höpinät
Vilho mikä ryöstö
Hyvä Vilho!
Heikkinen alistaa!
Vilho alistaa keski-Eurooppaa
Helkk… Heikku!!
Vilho💪🏻
Ja muistutan josei peli cmore/discoveryn kautta pelitä, Operan selain on mainio tapa hoitaa vpn kautta Youtuben striimi
Heikkinen 1 - Tappara 0 - München 0
Näyttää kyllä kauhealta lentokentöltö
Kelleher taas CHL pelissä ihan eri mies.
Telian cmore ei tunnu näyttävän. Miltä cmoen kanavalta tulis
“Moilanen tulee hienosti kiekon kanssa”
![]()
![]()