Otteluseuranta: Red Bull München - Tappara 5.10.2022 (CHL)

Nyt ei näytä olevan pelitapalabra pystyssä vaan pelataan liigasapluunalla.

1 tykkäys

Mertaranta on tainnut jossain aiemmassakin ottelussa nähdä Granathin Moilaseksi. Eiköhän se ole kaikille helpompi että Granath vaihtaa virallisestikin nimensä Sami Moilaseksi, kun ei tuo Mertsi kuitenkaan opi.

1 tykkäys

Tapparafanit 10-2 Munchenfanit

4 tykkäystä

Ahlroth kehissä :+1:

Pienet miehet pyörii omissa

1 tykkäys

Joku ei pärjää yks - ykkösissä

Tää on kyllä hauska CHLlässä kun pvalmentajat mikitettynä

Voi kökkö, eikö tosiaan peliä näy mistään. Tai ei ainakaan discoveryn kautta :frowning:

Eivät pärjää yhtään 1v1 Tapolan mukaan

Tepsin CHL-peliä kun kattelee, niin kuulee sentäs Tapparan pelin äänet. Tapola just kommentoi Moilasen tekemisiä. Käyhän tämä näinkin.

6 tykkäystä

Tänään myös CHL:n enkku selostaja sanoi Granathia Moilaseksi. En muista oonko kertaakaan kuullut selostajalta Granathia. Aika yleisesti sekoittavat Moilaseen vaikka miehet eri kätisiä ovatkin.

Noi ei pärjää 1vs1 ja Moilanen joutuu kokoajan tuplaamaan. Joko puhui Matushkin ja Alhroth tai Granath ja Kelleher parista. Tai sitten kaikista noista.

Hyvää jumppaa saadaan laitojen lähellä.

Veikkaus TV

CHL:n oma striimi esim Youtubesta, vaatii vaan VPN kiertämään maaeston Suomeen

3 tykkäystä

Youtube + VPN, esim Operan PC selaimella.

3 tykkäystä

Mertsi roastaa Ilveksen johtoa :smiley:

24 tykkäystä

Voihan juukelis puukelis. Bussissa tämä ei onnistu. Aattelin, et tulossa kiva matka, mutta eiiii

Hyvä Antsa. Harvinaisen suorasanaisesti antoi lokaa Ilvekselle.

5 tykkäystä

Mertaranta alistaa Koskelaa xD

9 tykkäystä