Nyt ei näytä olevan pelitapalabra pystyssä vaan pelataan liigasapluunalla.
Mertaranta on tainnut jossain aiemmassakin ottelussa nähdä Granathin Moilaseksi. Eiköhän se ole kaikille helpompi että Granath vaihtaa virallisestikin nimensä Sami Moilaseksi, kun ei tuo Mertsi kuitenkaan opi.
Tapparafanit 10-2 Munchenfanit
Ahlroth kehissä ![]()
Pienet miehet pyörii omissa
Joku ei pärjää yks - ykkösissä
Tää on kyllä hauska CHLlässä kun pvalmentajat mikitettynä
Voi kökkö, eikö tosiaan peliä näy mistään. Tai ei ainakaan discoveryn kautta ![]()
Eivät pärjää yhtään 1v1 Tapolan mukaan
Tepsin CHL-peliä kun kattelee, niin kuulee sentäs Tapparan pelin äänet. Tapola just kommentoi Moilasen tekemisiä. Käyhän tämä näinkin.
Tänään myös CHL:n enkku selostaja sanoi Granathia Moilaseksi. En muista oonko kertaakaan kuullut selostajalta Granathia. Aika yleisesti sekoittavat Moilaseen vaikka miehet eri kätisiä ovatkin.
Noi ei pärjää 1vs1 ja Moilanen joutuu kokoajan tuplaamaan. Joko puhui Matushkin ja Alhroth tai Granath ja Kelleher parista. Tai sitten kaikista noista.
Hyvää jumppaa saadaan laitojen lähellä.
Veikkaus TV
CHL:n oma striimi esim Youtubesta, vaatii vaan VPN kiertämään maaeston Suomeen
Youtube + VPN, esim Operan PC selaimella.
Mertsi roastaa Ilveksen johtoa ![]()
Voihan juukelis puukelis. Bussissa tämä ei onnistu. Aattelin, et tulossa kiva matka, mutta eiiii
Hyvä Antsa. Harvinaisen suorasanaisesti antoi lokaa Ilvekselle.
Mertaranta alistaa Koskelaa xD