Otteluseuranta: Red Bull München - Tappara 5.10.2022 (CHL)

Mitäs se sano?

Ehdotti käytöskoulua jne

2 tykkäystä

Mää ajattelin aiemmin, että ne fanit ois pitäny käytöskouluun laittaa, mutta kuten Mertsi totes niin johto sinne myös kuuluu mennä.

Lähetti Ipan johdon käytöskurssille.

3 tykkäystä

Latasin äsken ilmaisen ProtonVPN:n ja avasin CHL:n kanavan youtubesta. Nyt näkyy Tappara.

6 tykkäystä

Pitäs mennä käytöskouluun kun eivät päästäneet Myrrää hyvästelemään pelaajia

2 tykkäystä

Mitö se selittää , katson itse mutella. Sattuneesta syystä

Kiakkoradio ja Linkki selostaa. Se lienee toiseksi paras vaihtoehto.

Noista sanoista kyllä Antsa saattaa saada hieman palautetta CMoren johdolta :grin: Mutta mahtavaa tosiaan nähdä että joku viittii kerrankin sanoa asiat suoraan!

2 tykkäystä

Hyvä kuvanlaatu :+1:

2 tykkäystä

Käytöskoulusta puhui kun Myrrä ei päässyt jättämään jäähyväisiä pelaajilleen.

1 tykkäys

Piti käsittämättömänä sitä, ettei Myrrää päästetty hyvästelemään ja kiittämään joukkuetta. Käytti sanaa “rispekt”, eli sitä puuttui. Käytöskouluun käskytti.

1 tykkäys

Miks tää enkku selostus ei kelpaa? Ei ainakaan oo puolueellinen.

No jos ei saa kuvaa bussissa näkyviin niin nettiradio onnistuu.

Telian Cmoren kautta löytyi kun meni siltä cmore-kanavalta (ehkä 120) cmore-valikkoon ja vasemmasta valikosta sport ja champions hockey.

Piti katsoa discovery plussalta matsi mutta he sanoivat että ei näytäkään kaikkia chl pelejä🙈 huoh… Perus liigapaketti 30e ja otin tuon 50euron paketin kauden alussa kun väittivät että chl pelit näkyvät myös. Hieno maksaa 20e kk ylimääräistä ja nähdä 1 peli🤐

Ai no sit. Vielä miks ei saa kuvaa näkyviin? Ja Tuulola tällää!

On tästä kyllä into ja puhti pois Mertsin selostaessa.

On se!!! Tuulola!

9 tykkäystä

Cama Tuulola, 0-1!