Mitäs se sano?
Ehdotti käytöskoulua jne
Mää ajattelin aiemmin, että ne fanit ois pitäny käytöskouluun laittaa, mutta kuten Mertsi totes niin johto sinne myös kuuluu mennä.
Lähetti Ipan johdon käytöskurssille.
Latasin äsken ilmaisen ProtonVPN:n ja avasin CHL:n kanavan youtubesta. Nyt näkyy Tappara.
Pitäs mennä käytöskouluun kun eivät päästäneet Myrrää hyvästelemään pelaajia
Mitö se selittää , katson itse mutella. Sattuneesta syystä
Kiakkoradio ja Linkki selostaa. Se lienee toiseksi paras vaihtoehto.
Noista sanoista kyllä Antsa saattaa saada hieman palautetta CMoren johdolta
Mutta mahtavaa tosiaan nähdä että joku viittii kerrankin sanoa asiat suoraan!
Hyvä kuvanlaatu ![]()
Käytöskoulusta puhui kun Myrrä ei päässyt jättämään jäähyväisiä pelaajilleen.
Piti käsittämättömänä sitä, ettei Myrrää päästetty hyvästelemään ja kiittämään joukkuetta. Käytti sanaa “rispekt”, eli sitä puuttui. Käytöskouluun käskytti.
Miks tää enkku selostus ei kelpaa? Ei ainakaan oo puolueellinen.
No jos ei saa kuvaa bussissa näkyviin niin nettiradio onnistuu.
Telian Cmoren kautta löytyi kun meni siltä cmore-kanavalta (ehkä 120) cmore-valikkoon ja vasemmasta valikosta sport ja champions hockey.
Piti katsoa discovery plussalta matsi mutta he sanoivat että ei näytäkään kaikkia chl pelejä🙈 huoh… Perus liigapaketti 30e ja otin tuon 50euron paketin kauden alussa kun väittivät että chl pelit näkyvät myös. Hieno maksaa 20e kk ylimääräistä ja nähdä 1 peli🤐
Ai no sit. Vielä miks ei saa kuvaa näkyviin? Ja Tuulola tällää!
On tästä kyllä into ja puhti pois Mertsin selostaessa.
On se!!! Tuulola!
Cama Tuulola, 0-1!