Ja sieltä. Tuulola 0-1.
Go Tuulola!
Tuulola painaa
Tuulola. Kuka muu muka?
Vierasmaali! Vielä kun Liigassakin.
Tuuuuuulolaaaaaaa camaaaaam 1-0
Joniiiii!!!
Sekoilu on niin valtaisaa että lässähtää toki Mertsin ollessa puikoissa
Hienoa Tuulola…tulipa hyvään paikkaan tuo maali!
Mä tykkään. Mertaranta on selostaja ei asiantuntija.
Ykkösketju +1
“V**** camoon!” yrittää Merelä lietsoa edes pientä innostusta muihinkin maalin johdosta. Ei paljon Tuulolaa innostanut.
Kts yllä :). Mä lähden koiralenkille kohta ja varmaan siirryn radion varaan itsekin.
Bayern pöllytti eilen vastustajaa 5-0, RB ei tee tänään samaa…
Niin niin. En vaan ymmärr miks se ei bussissa onnistu. En toni itse hirveästi busseilla ole matkustanut mutta muistaakseni sielläkin joskus peliä katsonut. Sitä vaan, että kertokaa miks se ei onnistu bussissa kun rehellisesti itseä mietityttää.
Mistä herää kysymys, onko treenikuormaa kevennetty taas CHL:ään.
Harmi kun Opera petti taas. Ei vaan riitä vissiin kaista VPN päällä. Eka erä menee kovaa vauhtia ohi pyörivää pylpyrää kattellessa.
Tapola heitti vähän Lontoota😁 ja oli polleena.
Varmaan sitäkin, mutta ei ole myöskään sitä helvetillistä painia mitä Liigassa nähdään.
Kivan näköisesti heilautellaan vähän väliä keskialueen läpi parilla siirrolla. Meidän hyvyyttä vai kaverin huonoutta?