Otteluseuranta: Red Bull München - Tappara 5.10.2022 (CHL)

Tykkään tästä enkkuselostajan uudelleenristimästä numerosta 20, jonka nimi on “Omayamaki”. Kuulostaa joltain, mitä tilaisin mielelläni japanilaisessa ravintolassa alkupalaksi.

11 tykkäystä

Ei Vilhokaan kaikkeen pysty

5 tykkäystä

Komee maali oli!

Ei tuo nelonen oikein pärjää.

2 tykkäystä

Nyt nukuttiin hieman.

Sellainen vaihtovirhe…

Ei ole kyllä Kelleherillä ja Granathilla mitään jakoa…

3 tykkäystä

Pikku virhe ja 1-1.

Neloskentällä ei oikein lähde.

Minionit ollut kusessa koko erän

3 tykkäystä

Perskuta, nyt näitä tarvitaan monikossa.

Höh 1-1

Hieno maali kyllä oli.

2 tykkäystä

Kovin on monta RedBull läpimurto pelaajaa kaverilla rosterissa muuten

17 tykkäystä

Tarvitaanko isoa ilkimystä? Thomas kentälle!

1 tykkäys

Ja taas Tapparalla paikantynkää

Antsa kiihtyy :grin:

3 tykkäystä

Jos tuo oli tynkä niin minä olen joulutonttu.

1 tykkäys

VeikkausTV:ssä ei onneks Mertarantaa kuule

4 tykkäystä

Ojamäen pitäisi rohkeammin ampua. Vaikka sitten heikommistakin sektoreista. Laukaus lähtee nopeasti.

7 tykkäystä