Tykkään tästä enkkuselostajan uudelleenristimästä numerosta 20, jonka nimi on “Omayamaki”. Kuulostaa joltain, mitä tilaisin mielelläni japanilaisessa ravintolassa alkupalaksi.
11 tykkäystä
Ei Vilhokaan kaikkeen pysty
5 tykkäystä
Komee maali oli!
Ei tuo nelonen oikein pärjää.
2 tykkäystä
Nyt nukuttiin hieman.
Sellainen vaihtovirhe…
Ei ole kyllä Kelleherillä ja Granathilla mitään jakoa…
3 tykkäystä
Pikku virhe ja 1-1.
Neloskentällä ei oikein lähde.
Minionit ollut kusessa koko erän
3 tykkäystä
Perskuta, nyt näitä tarvitaan monikossa.
Höh 1-1
Hieno maali kyllä oli.
2 tykkäystä
Kovin on monta RedBull läpimurto pelaajaa kaverilla rosterissa muuten
17 tykkäystä
Tarvitaanko isoa ilkimystä? Thomas kentälle!
1 tykkäys
Ja taas Tapparalla paikantynkää
Antsa kiihtyy ![]()
3 tykkäystä
Jos tuo oli tynkä niin minä olen joulutonttu.
1 tykkäys
VeikkausTV:ssä ei onneks Mertarantaa kuule
4 tykkäystä
Ojamäen pitäisi rohkeammin ampua. Vaikka sitten heikommistakin sektoreista. Laukaus lähtee nopeasti.
7 tykkäystä