En tiedä onko tästä Elisa/Maikkari kahnauksesta omaakin ketjua, mutta Sanomahan ei ole ensimmäistä kertaa nuukailemassa lineaarisen television välitysoikeuksista.
Itsellä oli joskus Telian nettiliittymä ja sinne aikoinaan tuli telkkarista Sanoman kanavat ainoastaan SD-laadulla vastaavien kiukuttelujen vuoksi. Kaikkien muiden toimijoiden kanavat tuli HD-laadulla. Jos mulla olisi ollut Elisan liittymä, niin kuulemma olisin saanut kanavat sillä laadulla mitä olisi voinut olettaa.
Siitä päätellen Elisa on tässä se syyllinen, joka on alkanut kikkailemaan eri jakeluteiden hinnoittelun halpuuttamisella.