Eli pitäisi ilmaiseksi levittää kilpailevan mainoskanavat mainoksia omassa verkossa ![]()
Yleensä jos haluat mainostaa niin maksat siitä ![]()
Tietysti aina voi vetää kummelimoodilla:
”Et kai sää ny sano että sää ilmaseks laitoit nää mainokset autoon? Ei kyllä mää niistä maksoin ”
![]()
![]()
![]()