MTV:n ja Elisan välinen riita jakelusopimuksesta

Eli pitäisi ilmaiseksi levittää kilpailevan mainoskanavat mainoksia omassa verkossa :roll_eyes:
Yleensä jos haluat mainostaa niin maksat siitä :wink:

Tietysti aina voi vetää kummelimoodilla:
”Et kai sää ny sano että sää ilmaseks laitoit nää mainokset autoon? Ei kyllä mää niistä maksoin ”
:joy::joy::joy:

6 tykkäystä